FOTOKONKURRANSEN – hvem er fotograf?

Her kommer navnene på alle de gode fotografene:

1.

Sonja, Sonjas strikkerier og andre rariteter (bloggi.no)

2.

Karoline Marie, bloggløs prinsesse.

3.

Connie, Fruens vilje (blogg.no)

4.

Eli, maikensnattblogg

5.

Mette, MetteJosteinsdatter 🚶‍♀️🐕🐈 – LIVET ER HER OG NÅ! (blogg.no)

6.

Helene, zoeticworld (blogg.no)

7.

Eva, evaswindow – Veien blir til mens man går ♥ (blogg.no) VINNEREN!

8.

Vera Lynn, Fru Furia – Je Suis Prest (blogg.no)

9.

Heidi Elise, Hverdagenformeg – Min hverdag i ord og bilder (wordpress.com)

10.

Jan, dedicat – Hvorfor være negativ når man kan være positiv (blogg.no)

11.

Lene, Lene Elisabeth – Du ble født til å være ekte, ikke for å være perfekt. Du er her for å være DEG, ikke for å være det noen andre vil du skal være… (blogg.no)

12.

Anne, annebe (blogg.no)

13.

Solveig, solliv (blogg.no)

14.

Jan, bloggløs følger!

15.

Elin, ELEVELE – De lekne har det godt – Jeg har det strålende (blogg.no)

16.

Heidi, Friluftsheidi (blogg.no)

17.

Ligaya, happy.blogg.no – En blogg hvor jeg deler fotografi, inspirerende ord, håndarbeid, min hverdag, mine reiser og livet som en utlending I Norge.

18.

Randi, natheless (blogg.no)

19.

Gunn, Dama fra nord (blogg.no)

 

Felles for alle bloggerne er de flotte bildene de stadig deler, så løøøp inn til de forskjellige via linkene!

50 kommentarer

Siste innlegg