Fra (ØSTfold) Viken til VESTfold (og Telemark) ……!

Søndagen begynte med en deilig morratur I fint vær på Fredriksten festning i Halden! Det var helt stille….. ingen andre å se…..!

På innspillingsstedet for Allsangen, var det “dagenderpå”! Alle stoler var borte, kun scene, gulv og blomster var igjen! Lite igjen av den elektriske stemningen fra dagen før!

Etter frokost, rullet vi hjemover! Tok det som en tur, og kjørte “midt-i-Østfold” hjemover! Det blei Sarpsborg, Rakkestad, Askim, Ås…. og tunnelen til Drammen!

På veien stoppa vi ved Eidsberg kirke! Gedigen, vakker og passende til sitt kallenavn Østfold-katedralen! Måtte ha med et bilde av vannkanna som var merket med Guds hage, Eidsberg!

Vel hjemme, er jeg vel muligens klar for ny arbeidsuke! Uansett så er det bare å fylle hue med tall igjen….! Og snart kommer en ny tur-helg! 😍😍

18 kommentarer
    1. Herlige bilder fra søndagen din. Skal si du opplevde masse bare på en dag! Deilig…
      Fine kirken og festningen er jo så flott! God mandag – kos deg med tall! Ordner med tall hver dag jeg å, men det er privat…hehe…
      Kos deg på jobb! Klemmer kommer susende…

    2. Så mye fint du opplever på dine turer. Og så var det artig å se hvordan det så ut etterpå ja 🙂
      Ønsker deg en fin mandag og arbeidsuke ♥ Klem ♥

    3. Vel hjemme igjen etter en ny og flott tur. Håper dere fant akkurat de minnene dere ønsket dere. Lykke til inn i arbeidsuke. 🤗 Vi er akkurat hjemme, etter intense og følelsesladete dager. Når nære familiemedlemmer når så høye aldre, så vet man ikke hva dager fremover bringer. 🤗 Klem

      1. Tusen takk – ja, det var jammen en flott tur det også! Minnene er mange – det er deilig! Mandag på jobb blei litt tøft, men det tar seg nok opp utover i uka! Kan tenke meg at det ble spesielle dager, ja! Mye å tenke på i etterkant….. Gode tanker og klemmer <3

    4. Allsang på Grensen spilles inn på onsdag og sendes på TV på torsdag 🙂 Synd jeg ikke tok morgenturen med Petter på festningen da- hadde garantert kjent deg igjen 😀 Mulig jeg sov litt lenge søndag uansett 😛 ha ha..

      Men Festningen er flott, det må jeg få med 😉

      1. Ja, men akkurat denne gangen var det innspilling på lørdag som sendes til torsdag! 🙂 Ja, det var dumt – jeg hadde iallfall kjent dere igjen! Festningen er kjempefin – liker meg godt der! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg