Frkutifriluft fra a til å!

En av bloggerne jeg følger, pensjonistgunna ( Se her ) har lekt seg med alfabetet fra a til å! (…..håper linken virker nå da….)!

Hun brukte tema matvarer, mens jeg tenkte å komme med ei liste over ting som er bra og viktig for meg……:

A – aktivitet…… jeg er oftest full av futt…..!

B – bloggen…… koser meg med den hver dag!

C – cappuccino…… noe som er lov å drikke sånn innimellom….!

D – drømmer…… helt nødvendig!

E – egen…. og sta….. er både bra og dårlige egenskaper…. alt ettersom….!

F – fritid…… viktig med mest mulig tid til å nyte!

G – gå….. henger sammen med den store trangen til aktivitet….!

H – høst….. bestaste årstida!

I – is….. hører sommeren til!

J – jobb….. nødvendig + at jeg er gla i jobben min!

K – kamera….. min lille Nikon z6 med makro-objektivet på…… topp!

L – lese….. jeg er en lesehest som sluker bøker. Spesielt love-love…….!

M – mat….. ogdet som skal spises må smake masse og godt!

N – natta….. sove godt for å samle krefter….!

O – orden….. har en firkanta jobb, og har derfor en veldig ordenssans….!

P – privatliv….. vernes om, ikke mye offentliggjøring!

Q – vel……..!

R – ro…… deilig å nyte fred og ro, særlig utifriluft!

S – shopping…… er koselig og gøy sånn innimellom!

T – tur….. verdens viktigste fritidsbeskjeftigelse!

U – uvær…… helt ok en sjelden gang….!

V – varme….. fra sola, ovnen eller folk rundt…!

W – hmmm……

X – hmmm hmmm…..

Y – yr.no….. gir meg “utslett” pga feilmeldt vær, hihi…..!

Z – jaha……!

Æ – hahaha……!

Ø – ønsker….. om smått og stort….!

Å – år…… går og går, og gir opplevelser og minner!

Kanskje har du lyst til å hive deg på en a-å-utfordring? Anbefales….. moro….!

Klem ❤

12 kommentarer

Siste innlegg