Frosne, hvite trær!16 kommentarerPosted on 09.01.2024 kl. 06:47 Når alle trær er dekket av rimfrost…. det er jo så vakkert!Kalde og stive står de der……….og glitrer i sola….!Løvtrærne er flotteste, men ikke så verst denne furua heller……!Fine kunstverk av is og rimfrost!❄️❄️❄️16 kommentarer
Det er helt utrolig flott nå. Og morgenene når jorda er i svart/hvitt og himmelen i pastell. Wooow! 🥰 Reply
Helt enig. En fin dag til deg:)
Tusen takk – og takk det samme 🙂
Trær er så nydelig, blir aldri lei av å se på dem <3
Heeeelt enig <3
veldig fint ,helt nydelige bilder
Tusen takk for det!
Nydelig!
Tusen takk!
Det er helt utrolig flott nå.
Og morgenene når jorda er i svart/hvitt og himmelen i pastell. Wooow! 🥰
Ja, det er jo sååå vakkert! Høres ut som en drøm – herlig <3
Vakkert! klems
Tusentakk – klemmer <3
Alldeles nyyyyydelig. Kos deg i vinteren. Klemsiklem:)
Tuuuuusen takk! Jeg prøver…. klem <3
Naturen er så vakker om dagen…jeg blir helt satt ut av skjønnheten..Vakre bilder 🩷
God klem…
Ja, det er bare såååå vakkert ute! Tusentakk – klemmer <3