Gårsdagens rulling!

Som (nesten) alltid, begynte jeg dagen med en gåtur….! Denne gamle trillebåra (prikk lik en onkel hadde på gården….) sto på campingen!

Etter at jeg hadde sjekka ut mitt 38 år gamle barndomsminne – se forrige innlegg – kjørte jeg helt opp på fjellet mot Bergsjøstølen!

O la la – så vakkert….. men kaldt og vindfullt! Gikk derfor for plan B og kjørte til Hemsedal!

Veien opp dit var flott og vakker….. fossefall og høye tinder! Dessverre ingen steder å fricampe, så det blei en campingplass igjen…..! Men først en vandring i sentrumsnære strøk….!

En kveldstur langs elva Hemsila i et skiftende vær! Ikke langt mellom regndråpene…!

Nok en nydelig dag i minneboka!

Nå er jeg virkelig klar for nye opplevelser! ❤

10 kommentarer
    1. koslige opplevelser,en sånn trillebår har vi her på gården,passer sikkert best til blomster for den er styggtung å trille :=)
      i dag ruller vi også,skal bruke to dager til Sandnes ,så blir spennende å se hvor vi ender i løpet av dagen,ha en fin tur videre

    2. Nydelige bilder, bare til å kose deg! Sånn trillebår med blomster er fint! Savner å dra til Hemsedal og se flotte høye fjell! Kos deg – kanskje er du på Moen Camping. Ikke langt fra hytta til “guttene”. Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg