Gjøremål dagen før dagen!

Alle bobilturer har en ende…. så også denne helga sin! Det er jo noen ting som må ordnes før 17.mai!

Bunadskjorta strøk jeg før jeg dro, men sølvpuss og et generelt “overblikk” er et av dagens gjøremål! Så må mange flagg fram…jeg må ta inn bøkeløv fra eget tre….! Noe mer tro?

Jeg planta på gravene tidligere i uka, og idag har mamma og onkel (+mormor og morfar) fått 17.mai-buketter!

Og så har det jo selvfølgelig blitt noen gåturer idag også…… en morratur …. en midt-på-dagen-tur – disse bildene – og så blir det en kveldstur!

Så er det bare å lade opp til i morra! Korona-17.mai er ikke som andre nasjonaldager, men den er like viktig selvom! 🇧🇻🇧🇻

10 kommentarer
    1. Der har du alt på stell, og vel så det. Var innom kirkegården her også. Pynta litt ut mot veien også. Så får vi se hva morgendagen bringer. 🤗 Ha en nydelig kveld og lykke til i morgen. 🤗🥰🤗🇳🇴

      1. Ja, det har jeg nå! Alt skal være klart – for da kan jeg gå meg en tur i morra tidlig før det brakes løs…. 🙂 Tusen takk – og takk det samme! 🙂

    2. Det må jeg si. Du har vært opptatt:) Snill du er som stelle i gravene. Du har også vært flink til å gå turer. Jeg har hviledag i dag og chat med familien;)

    3. Virker som du har stålkontroll! Ordna veldig mye du da, flink! <3 Ønsker deg enn fin kveld! Får håpe du finner noe korps i morgen da! Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg