Gode tips!

Her får du noen gode tips som jeg sakset fra et ukeblad jeg liker godt…..!

Utnytte dagslyset gjør jeg ved å gå en runde i lunsjen…..! På denne tida av året blir det ofte den eneste turen i dagslys utenom helga.

Lære meg noe nytt….. vel….. blir nok mest på jobb…!

Tenn et bål…! Åååå ja! Så ofte som mulig! Det er nyyyydelig!

Gjør noe for nærmiljøet…..! Vel, det blir vel mest at jeg smiler og hilser på alle jegmøter hihi….!

Ta et måltid utendørs! Jepp – veldig ofte og gjerne!

Leveres med energi-garanti….!😉😉

Er du god å følge noen av disse tipsene?

🔥🏃‍♀️🚶‍♀️🔥

14 kommentarer
    1. Noen følger jeg og båling har jeg ikke rutine på. Men fyrer her inne, holder egentlig det for meg!
      Men ute er jeg hele tida…. <3
      Klem…

    2. Det der kunne vært forfattet av deg. Jeg er nok langt fra i den kategorien der, selv om jeg skulle ønsker det. 🤗 Akkurat nå er det lurest å holde seg inne her. 🤗 god helg. 🤗 Klem

      1. Hmmm – du er snill, tusen takk! Vi må være litt forskjellige alle sammen! Kos deg masse – og god helg! Her kommer ei bøtte klemmer nordover <3

    3. Så bra, men vet du følger mye av dette. Jeg er nok dårligere på de fleste…kanskje punktene om læring. Men jeg tente bål inn det nye året da :D. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg