Godt nytt år – og hva gjorde nissemor i går? – 8!

 

GODT NYTT ÅR,  alle sammen! Håper vi får et fantastisk år – frivillighetens år! Håper blogglivet – og dagliglivet – vil blomstre, både for deg og meg!

Men først – et tilbakeblikk…. hva gjorde nissemor i går?

På morraturen igår var det viktigst å velge ferdigstrødde gangveier (som den til venstre)….. det var nemlig mulig å velge veier med basseralleføre også (som den til høyre)…!

En midtpådagen-tur i Bøkeskogen! Været var i ferd med å bli perfekt til en bestemt greie som jeg har ønska meg hele juleferien…..

…..nemlig å oppleve en nydelig solnedgang på Mølen! I går fikk jeg den opplevelsen – årets siste mulige solnedgang! En god stund!

Et nytt år ligger foran oss…. med blanke ark og uante muligheter! Jeg klør etter å oppleve…. å nyte….. å skape nye minner…..!  Jeg starter NÅ!

22 kommentarer

Siste innlegg