Godt skodd!

Frkutifriluft er muligens ikke mest kjent for å ta’n helt ut på shoppingtur…..! Men altså….. i går kveld tok det litt av!

Nye fjellstøvler….! Viking Hunting…. lærstøvler…. norskprodusert fottøy siden 1920! …..De gamle støvlene er det hull i,  blir våt på beina bare det er meldt regn…..! Så, goodbye til dem!

Samtidig kjøpte jeg også noen halvhøye høstsko, Salomon GoreTex! Helt nødvendig for en skritt-teller som meg, hihi….!

Det må ha vært gårsdagens høstgufne vær som inspirerte meg!

Og nå er jeg virkelig GODT SKODD! Høst-klar!

🍁🍂🍁🍂🍁

8 kommentarer
    1. Gratulerer med nye sko. Likte dem siste godt? Fjellestøvler bruker ikke jeg så mye. Men sko som tåler regn er kjekt..Jeg går jo endel jeg…hehe…Var de lette på beina?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg