Grotesk mange nisser!

Jeg er en skikkelig nisse-freak…… jeg ELSKER nisser……

Jeg har så mange nisser at ei venninne av prinsessa mi syns det er litt grotesk…..!

Men de betyr noe for meg alle sammen…. jeg vet stort sett når og hvordan de kom inn i huset…..!

Noen nisser er nye…. andre har jeg hatt fra jeg var lita…..!

Noen er store og noen er små….. strikka eller glass….!

På kjøkkenet…. i stua…… og i gangen….!

Er du glad i nisser? Syns du det kan bli grotesk mange???

Det syns iallfall ikke jeg!

God lillejulaften til DEG! 🎅🎅🎅

14 kommentarer
    1. jeg må innrømme att du hadde veldig mange nisser,men jeg har vært i hjem hvor det har vært minst like mange om ikke flere :=) det viktigste er att du liker det .
      Jeg liker nisser,men i år har jeg ikke mange fremme ,ikke flere enn 4 nisser og 1 nissemor,men jeg har mange engler og denne julen trenger jeg akkurat englane :=) ha en fin jul da

    2. Nå har du pønta fint med kjcnte nisser. Passe på å kose deg masse med jula og karo. God jul til deg og karo

    3. Det ER koselig med nisser, de hører jo julen til 🙂 Selv er jeg mest glad i engler. Spesielt etter jeg ble syk. Jeg er ikke religiøs, men jeg synes englene utstråler en ro som jeg trenger. Så her kjøpes det en engel i året sånn omtrent. I år kjøpte jeg en glassengel til å henge i vinduet. Jeg har flere av dem, et helt englekor 😀

      Nissene dine er fine, og det er jo ekstra kjekt og meningsfult når du selv elsker dem så mye. La oss holde oss til det, og ikke si at det er for mye, for grotesk eller sånne ting. For vi får aldri nok av det vi elsker ♥

      God Jul til deg og dine ♥ Klem

    4. Ha-ha..ikke grotesk, men mange var det 😀 Gøy med sånne med historie 🙂 Håper du får en fin lille julaften 🙂 Har du forresten fått kalender -gaven din? 😊 Ha en fin dag 🙂

    5. Det er kos med nisser. Bare jeg får stue og kjøkken ferdig her, blir det mange flere nisser hos meg også.
      Men litt flaks julen 2019. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg