Handy-Andy har vært på ferde igjen!

Med ujevne mellomrom finner jeg ut at jeg trenger noe nytt og flatpakka…..! Da kommer Handy-Andy-meg frem fra mitt indre, og jeg koooser meg mens jeg følger bruksanvisningen og skrur ivei!

Nå var ikke denne hylla særlig avansert,  jeg var ferdig på en halvtime…..

….og jeg syns det løfta mitt gjesterom/kontor et par ekstra hakk!

Kaktusene mine har flyttet inn…. og om du lurer på kakeboksene, så er det fortsatt småkaker igjen etter jul….! Kaker blir tatt med på tur – en håndfull hver gang….!

Er du også glad i å montere flatpakka småmøbler?

❤️

16 kommentarer
    1. Ja det er alltid litt gøy å kjenne seg handy, også blir man jo litt stolt av det man har klart å bygge 😅.

      Hvor har du kjøpt den flattpakka dingsen din? Var veldig kul og har noen saker i den typen materiale så lurer på om ikke du har “influenced” meg litt nå.

      Klem til deg 💜💜

    2. Jeg har et helt greit forhold til flatpakker. Artig med fornyelse, Den gjenstanden som ligger midt i på midterste hylle, er det som du har funnet på en av dine mange turer? Klem <3

      1. Tusen takk for det! Syns det blei fint igrunnen! 🙂 Sånne små ting som hyller osv er oftest flatpakka – liker å ordne litt! Kjekt med ferdigmontert, da! 🙂

    3. Det ble veldig sprekt. Hylla var praktisk og tok ikke hele rommet. Bygde ikke ut. Sånt er smart.
      Jeg kjøper jo bare ræl som er brukt jeg, hehe….Og da er jo alt montert, så bare litt maling – så er det ok her hos meg.
      Kjøpt masse på Ikea til gutta da, de har jo flyttet 4 -5 ganger hver seg..Så da har vi skrudd i hop sammen..
      Men her hjemme er det ikke mye flatpakket! Klemmer…

      1. Hehe, tusentakk – hadde et lite bord der før – ikke så praktisk akkurat! Ræl er det nok ikke – mye fint en kan pusse opp! Har min andel av det, jeg også! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg