Hekta på å gå!

Muligens ikke det verste en kan være hekta på, men antagelig noe av det mest tidkrevende!

Når jeg dessuten holder god kontroll på skritt-telleren, blir jeg enda mer hekta…..! Og siden antall skritt er “ferskvare”  og telleren står på 0 hver morgen, er det viktig for meg å ta en liten tur før jobb!

På mine morraturer blir det mye tenking og filosofering……! Visste du forresten at det går an å ha to skygger samtidig??

Og om du syns jeg er rar som er hekta på å gå….. husk nå på at summen av alle laster er konstant! Du har nok også noe……😘😘!

Så fortell meg…. hva er du hekta på? ❤

8 kommentarer
    1. Herlig å være hekta på å gå!!

      Utetid og turerer i vår natur er det jeg er hekta på 😀 Men er jo hekta på mye innendørs også da, som å se serier og strikke og lage mat og bla bla 😀

      God torsdag til deg spreka!!!

      klem

    2. Jeg er hekta på mange ting. Jeg trenger variasjon. Men gåturer, strikking, baking og hagestell er nok topp 4.
      Bare fortsett å gå du. Det er helt nydelig! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg