Hva gjorde nissemor i går? – 5!

Gårsdagen begynte også med en (litt ufrivillig) date…. denne gangen med Herr Latmanns Skuffe! Det snødde store filler……!

Som kjent er snømåking god trening, så jeg beholdt mitt gode feriehumør!

Utpå formiddagen blei det en svarthvitt tur i skauen! Det var vakkert og heeeelt stille!

Hjemmelaga pizza til varming ved bålet…. helt perfekt altså!

Nissemor måtte kaste lua i varmen….!

En liten kveldstur i byen blei det også! Det er så mange flotte julelys der nå! Har aldri sett det så fint før……!

En ny dag er klar for oss! Nyt den! 🎅

12 kommentarer
    1. Godt du ser på måking som trening 🙂 Fine snøbilder også. Her har det også kommet mye snø.Umulig å bevege seg rundt omkring i byen nesten… MEN jeg skal klare å komme meg til Storo Storsenter likevel 😀 Kaffe med venninne der 🙂

    2. Skikkelig vinterlig der hos deg. Fra dørstokken og ut i guds frie natur. Eller, DIN natur, er mer korrekt. Nydelige bilder fra allsidige aktiviteter. 🤗 Klem

    3. Making er god trening. Og er snøen litt, synes jeg det er artig å måke, men nå må jeg overlate det til mannen. Pulsen stiger for mye 😳😀
      Fin vinter, og julestemning ☺

      1. Absolutt god trening – liker å måke om det ikke er altfor tungt, men uansett må jeg jo ta det sjøl…! Deilig å være to da! Tusen takk, min venn! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg