Hva gjorde nissemor i går? – 7!

I går var det tidlig innetrening, og en lang, koselig morra med kaffe og strikketøy!

Så blei det skautur! Det var helt grått…. og rundt null grader…!

Bålet var like stort som vanlig…. perfekt til varming av kotelett og karbis!

Utpå dagen dukket til og med sola fram….. så deilig og varmende…..

…..og fikk de isglasserte trærne til å skinne!

Det var en deilig tur!

Utover ettermiddagen kom tåka sigende, og på kveldsturen var det vanskelig å skimte særlig mye…..!

Nå ligger årets siste dag for våre føtter! Jeg gleder meg til å se hva den bringer!

Nyyyyt dagen! ❤

16 kommentarer
    1. Fin dag hos deg og du kosa deg på morgenen. Det er bra. Deilig å ikke farte ut den døra med det samme også!
      Litt tungt vær på kvelden..Det er ikke min favoritt akkurat..Men bålet og dagen var jo helt perfekt hos deg! Så kos.
      Klem og fin dag <3

    2. Ser koselig ut 🙂 Jeg lurer på en ting, som jeg ikke har spurt om før tror jeg: Når du er ute på skautur, hvor lenge er du ute med bålet der da? Er det en kjapp liten tur, får spist litt og så GÅ mer. Eller sitter du ved bålet der i noen timer, 3? 4? 😀 I dag skal jeg og Kari til vårt ” bål”: Kaffebrenneriet ved Aker Brygge 😀

      1. Det er det også! Jeg er ved bålet en tre-timers tid…. men går litt rundt og snoker på stedet da! Med litt kjøring og vandring fram og tilbake til der bålet er, er jeg borte ca 4 timer! Kos deg på treff med Kari – og hils! Klem 😘😘

    3. Du inspirerer virkelig, og hadde jeg orket skulle jeg “vært med deg” ☺
      Ser veldig koselig ut. 🥰 God tur i dag også, på siste dagen i 2021. Klem ❤

    4. Så flott det er altså ♥ Og bål er jo ekstra kjekt.
      Jeg skulle gjerne også gjort noe sånt. Men her strekker ikke helsa til.
      Tåke er det her også nå. Håper den letter til natten når fyrverkeriet skal opp 🙂
      Takk for det gamle, og jeg ønsker deg trygt inn i det nye året med alt godt ♥ Klem ♥

    5. Du imponerer hver eneste dag. 🤗 Håper du går en flott nyttårsaften. Sender masse gode tanker og ønsker. Riktig Godt Nyttår. 🤗 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg