Hva har frøkna på seg i kulda?

Det er kaldt om dagen….. og det blir grøssent på skautur!

Så hva har jeg egentlig på meg for å holde varmen? Jeg går for ull innerst som du ser…..! Ullgenser og stillongs!

Ullsokker….

I støvlene har jeg ullsåler – og varmesåler om det er skikkelig kaldt! (de virker supert!)

Så har jeg en tykk fleecegenser, skaudressen og hansker…..

….og ei lue på toppen av det hele!

Da er det lett match å være ute I en 3-4 timer på tur, selvom det kryper under minus 10.

Ha en super søndag – jeg tar på meg alt det nevnte og drar på skauen!

💚🌲💚

18 kommentarer
    1. God morgen. 🤗 Der var påkledninga forsvarlig på plass. Take care og kos deg på tur. Her er det 17 minus i skrivende stund. 🤗 Klem

    2. Kjempekjekt 🙂 ull innerst må til. Og en annen ting jeg har lært er at klær må sitte stramt. En løs genser varmer ikke så mye som en tettsittende.
      Jeg fryser som regel mest på beina, fingre og ører. Det med varmesåle var et fint triks. Jeg bruker tykke votter og har pannebånd i stoff under lua!
      God kald klem….

      1. Ull må til! Ingen tvil! Jeg fryser ALLTID på bein og fingre…. disse sålene er kjøpt på THansen, men de fins sikkert flere steder! Goood kald og varm klem😘

    3. Det var perfekt påkledning, og ikke minst med varmesåler. Godt å være ute i kulda når man er godt kledd 🥰 God tur! Klem ❤

    4. Ullsåler i skoene var ikke dumt. Her har vi det sjelden så kaldt at jeg har egne vintersko, men sist vinter var det så kaldt at jeg hadde tykke ullstrømper i skoene. Det ble litt trangt. Men var lurt med ullsåler.
      Det er godt med ull i flere lag. Det verste med vintertøy og mange lag er at jeg er utslitt når jeg endelig er ferdig å kle på meg. Så blir turen alt for kort på grunn av det.
      God tur til fine deg ♥ Klem ♥

      1. Nei, det er kjempekjekt! Ååå – såpass mildt – det er det ikke her! Skjønner at du blir sliten av all den påkledninga, får håpe du blir bedre snart! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg