Hva har Larvik å by på? – del 1!

Igår kveld hadde jeg en skikkelig fotorunde i byen min, og det nesten mest for DIN skyld!

Så, hvor skal jeg begynne? Jeg fant fort ut at Larvik er mer enn jeg har tenkt over…..!

Som en ekte frkutifriluft begynner jeg UTE! Tollerodden over, med sine grønne plener, krabbebasseng som småfolk kan bade i, svaberg å bade fra, Thor Heyerdahl-statue og et vakkert sted!

På Tollerodden er også dette herskapelige huset, holdt i perfekt stand av Tolleroddens venner! Foran skimtes statuen av båtbyggeren Colin Archer!

Turen gikk videre ned på Indre havn, der Larvik bobilhavn ligger! Ikke den mest idylliske, men den ligger “midt i smørøyet” for oppdagelsesferd her!

Indre havn var tidligere fergekai med terminalbygg for Color Lines forbindelse til Hirtshals i Danmark! Nå er det grønt grass, sandvolleyball, beachhåndball, basketbane, hinderløype, minigolf, iskiosk, bademuligheter og spisesteder! Alltid godt med folk om sommeren!

Håper du koser deg fortsatt, i morra kommer det mere….. 🌞🌞🌞🌞

12 kommentarer

Siste innlegg