Hvor blei det av de andre?

Nå er jeg hjemme fra nok en deilig tur med bobilen!

Forrige helg var det påske og stapp fullt av bobiler og folk overalt! Campingene var fulle, og en måtte ha forhåndsbestilt for å få plass!

Denne helga var det nesten helt tomt på de tre campingplassene jeg bodde! 3-4 biler utenom meg, og kun en håndfull gjester som lå fast med vogn!

Hvor i all verden blei det av de andre?

Det har vært masse sol, men lite varme…..! Og slike skyer som dette har nok mye av æren for å skremme folk til å være hjemme….. det samme har de seks minusgradene som dukka opp i natt! Sammen med den (nesten) alltid tilstedeværende kalde vinden, blei det nok en tur for spesielt interesserte!

Men du, gjett om jeg storkosa meg da! Jeg har sett og opplevd masse! Kommer mer utover i uka!

Klem 😘

22 kommentarer
    1. Så herlig – du turer og koser deg….bra det og ha stedet for deg selv…går vel i rykk og napp for folk kanskje..og sesongen er kanskje ikke startet for fullt…men glimta til i påsken..Er nok litt kaldt for folk som liker å sitte utenfor vogna og glo…..klem..

      1. Hehe, ja, jeg nyter – det er iallfall helt klart! Er nok ikke helt sesong ennå, men jeg hadde jo lissom min tredje tur! Og sitte stille gjør jeg jo nokså sjelden…… 🙂 klem

        1. Det er koselig å sitte litt utenfor vogna sikkert, men må jo være artig å titte rundt på nye steder. Og best kjent blir man ved å gå! <3 Kos deg videre med kvelden….

    2. Det kan være godt at det ikke er så mange. Jeg trives best når det er litt god plass rundt meg, men det er jo noe med den “fellesskapsfølelsen” når det er mange i samme “bobil-båt”. Jeg har sagt det før, men jeg synes du er knakende tøff når du farter rundt i den bilen helt alene. Nytt profilbilde har du også siden sist jeg var på blogg. Det var fint!😊

      1. Ja, liker det best når det er litt “glissent i bobilrekkene”…… jeg er ikke et sånt veldig flokkdyr! Jeg koser meg så innmari på tur – og de menneskene jeg møter og prater med er sååå koselige! Tusen takk – det var en selfie på en campingplass i forrige uke! God klem <3

    3. Flott å høre at helgeturen ble perfekt. Kanskje litt stusselig på campingplassene. Artig å følge deg på tur, men godt å vite at du er vel hjemme igjen. 🤗 Klem

      1. Jepp, helt perfekt 🙂 Jeg liker jo at det er litt glissent med folk, så fiiiiint for meg! Så bra at du liker “å være med” meg på tur! Greit å være trygt hjemme nå, for snøen laver ned……. 🙂 klem

    4. ja vår bobil står ennå inne ,og der får den være så lenge snøen ligger tykk utenfor,men vi diskuterer sommerferien ,slik det ser ut nå blir det Lillehammer,Hamar ,Elverum sånn der omkring,jeg er glad bare jeg får solskinn hi hi

      1. Ja, sånne biler trenger ikke ut i snøen iallfall………….! Lillehammer-Hamar-Elverum er jo ikke noe dårlig valg for ferie da! Jeg tenker meg litt Valdres-Valdresflya-Lom…………. osv vet ikke helt ennå! Og sol må vi ha 🙂

    5. Det var nok været som gjorde det. Men kulde og snø i lufta er det ikke gøy å bruke sommerdekk!!!! Bra du koste deg i hvert fall. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg