Hvor blei det av sola?

Ute og rullær…. vestover som vanlig….. du kan jo gjette hvilket fylke jeg er i…..🤣🤣

Det regnte igår kveld og ekstremt mye i natt….. og det tordna i det fjerne og helt nære…!

En plukke-blomster-tur før regnet kom…….

……og det var fint å sitte ute under markisa og høre på været…. jeg har en sånn mygg-og knottjager heldigvis……

Det var håp i sprukne skyer….. men det varte ikke lenge før ny regnskur……!

Sånn var gårsdagen….. nå håper jeg at denne dagen blir mer enn super (ser bra ut foreløpig…. opphold, men tåkete)……. jeg krysser fingre…..!

Kos deg med fredagen din! 😘

14 kommentarer
    1. Var kjedelig med regnet i går, selv om hagen min satt pris på dråpene.
      Håper du får en flott dag i dag med masser av sol!
      Klemmer

    2. skulle nesten tro du var nær mine trakter :=) her er det iallefall ingen sol i sikte ,torevær har jeg ikke sett noe til ,men det begynner å bli noen dager siden det var tørt hos oss :=) håper du får bedre vær i dag da ,iallefall oppholdsvær

    3. God morgen!
      Krysser fingre for at sola kommer til din kant 🙂

      Vi drar også på en bobiltur i helga 🙂 Forhåpentligvis blir det mye sol her også – det er meldt både sol og regn egentlig 🙂

      klem

    4. Der var hun i farta igjen. Hvor langt kan du ha kommet i går. Det går fort på veiene der. Kanskje Telemark. Håper det blir gode solgløtt i helga på dine kanter. Det blir det ikke her. Kos deg masse 🤗 Klem

    5. Du koser deg I og MED bobilen! Artig måte å farte på, men jeg hadde ikke turt det. Nå har jeg ikke kjørt bil på to og et halvt år, faktisk. Litt skummelt å la det gå så lang tid, for en kommer ut av trening. Det tordnet skikkelig her også i natt. God helg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg