Hvor er jeg da, tro?

Det rulla ganske raskt ned gjennom Østfold igår, på tross av ei omkjøring og litt kø….! Vi føyk så over Svinesund-brua……

….og inn i Sverige….. litt ymse fokuseringsmuligheter når EU-skiltet plutselig er der….!

Jeg landa på dette hotellrommet……

…..med denne utsikten….! Kan du se hvor jeg er?

Sikkert ikke lett,  men jeg er faktisk i Gøteborg! Klar for dagen nå snart – opp og hoppe glad og lett! “Mine” fem unger er nok også klare – for frokost og “eksprettisjon”!

❤️

22 kommentarer

Siste innlegg