Det rulla ganske raskt ned gjennom Østfold igår, på tross av ei omkjøring og litt kø….! Vi føyk så over Svinesund-brua……
….og inn i Sverige….. litt ymse fokuseringsmuligheter når EU-skiltet plutselig er der….!
Jeg landa på dette hotellrommet……
…..med denne utsikten….! Kan du se hvor jeg er?
Sikkert ikke lett, men jeg er faktisk i Gøteborg! Klar for dagen nå snart – opp og hoppe glad og lett! “Mine” fem unger er nok også klare – for frokost og “eksprettisjon”!
❤️
22 kommentarer






Gøteborg altså 🙂 Kos deg med dine! klems
Jepp, det var det 🙂 vi har kosa oss masse! Klemmer <3
Oi, så spennende! Kos dere! 😍
Det var skikkelig koselig <3
Kos deg masse
Takk, det har jeg virkelig gjort!
Kooooz dæ masse-masse 🥰 Klemz
Tusen takk – det har jeg virkelig gjort <3
en liten ferie hos søta bror ,så koslig da og dine 5 ja hvem er alle dei ?
Ja, det var veldig koselig! Var sammen med mine to unger, to svigerbarn og lillegutt! 🙂
Herlig kos med dine barn, svigerbarn og barnebarn vil jeg tro…
God ferie i Gøteborg..Nyt alt du kan max…
God klemmer herfra ❤️
Ja, det var kos altså – riktig, det var de 5! Full nyt fra første sekund! Gode klemmer tilbake <3
Kjørte over den brua i går jeg også 🙂 Kos deg <3
Gjorde du? Så bra – jeg har kosa meg 🙂
Kos deg i massevis med turen og reisefølget. Klemsiklem
Det har jeg virkelig gjort! Klemmer 🙂
Der var du ja 🙂 Jeg har også vært i Gøteborg i førjula 🙂 Med alle 5! Jeg teller opp to barn: prinsessa og prinsen, et svigerbarn, en kjærest og et barnebarn 😀 Stemmer det? 😀 Kos dere 🙂
Jepp – var jo sååå fint! Har ikke vært der noengang på denne tida, bare sommerstid for ørten år siden! Og du har helt rett – akkurat de 5! Vi har kosa oss masse <3 klemmer
Koselig tur med alle ungene . 🥰🙂
Ja, det gjorde godt for mammahjertet <3
Så fint å lese at du har fått kost deg masse med dine 😍 Gjør alltid godt det 🥰
Ønsker deg en god dag i dag også. Klem ❤️
Ja, det var orntlig koselig altså! Sjelden vi er sammen så lenge…. god klem 😘