Hvor er jeg nå? På en “ende”….!

Noen av dere kan lett se hvor dette er…..! “En ende” er nær….. jeg er nemlig på kortreist bobiltur til Verdens ende utafor Tønsberg!

Igår var det et helt nyyydelig sommervær! Shorts og t-skjorte, solkrem og hvite bein…..!

Det glitret på sjøen, måkene skrek og noen få båter lå fortøyd ved gjestebrygga! Det lades opp til sommer her ytterst ute!

Vippefyret er det mest fotograferte punktet på Verdens ende! Umulig å utelate…..!

Campingen er vel ikke akkurat 5-stjerners, men pyttsan, hva gjør vel det? Bobilen er jo topp, og jeg storkoser meg!

Nå er jeg snart klar for å utforske mer av området…..! Fortsettelse følger……!

😘

14 kommentarer
    1. Et av de beste stedene liker meg så godt der 🙂 og det fine været….herlig!
      I går kjøpte jeg meg slike sko som du har på utsiden her….måtte herme!
      Klem….

      1. Ja, innmari fint her altså! Og været er flott selvom det blåser ca altfor mye idag! Hihi, gjorde du – så gøy! Leeeekre sko altså 🙂 klemmer

    2. Aha, der har jeg ikke vært. Men bodde i Tønsberg i et år. 🤗 Dere har korte avstander til så uendelig mye. Kos deg masse, håper værgudene velsigner denne helga. 🤗 Klem

      1. Ååå – har du ikke vært her! Da MÅ du det neste gang du er nedover! Tror du kommer til å fly skoa av deg på den turen – det blir Verdens Ende og så Bøkeskogen og Mølen sammen med meg, hihi….! Jeg storkoser meg – værgudene er sååå snille 🙂 klem

    3. Koselige bilder. Der har jeg vært noen ganger, men aldri overnattet på plassen. Husker første besøk dit, da var jeg ikke ti år en gang. Magisk med hav og salt vann!!!! 🙂 Kos deg. Klemsiklem:)

      1. Tusen takk! Jeg har også vært her noen ganger før, men aldri overnatta! Å ja, da kan jeg tenke meg at det var magisk! Jeg kan ikke huske å ha vært her før voksen alder… klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg