I barndoms-paradis!

I går ettermiddag blei det en tur til et barndoms-paradis….! Ula badestrender…!

Dette bildet av meg, 7 mnd, står i albumet mitt! Lille, skjønne bolla på sin første strandtur!

Jeg tenkte mye da jeg gikk her i går…. minnene om en glad forventning var sterk….!

Jeg husker pleddet jeg ligger på her….. jeg husker sand i maten, sand i fjæra (på solsenga), sand overalt, og LYKKE…!

Du kan lukke øynene og se for deg meg, og etterhvert lillesøs, som spretter bortover stien med hver vår badering…..

….til “store stranda” i Ula…. “vårt sted”! Når sommeren kommer og stranda er rydda for (ting) og tang…. ja, da er den verdens beste badestrand!

Ha en fin lørdag da!

❤️

14 kommentarer
    1. Jeg kan se det for meg 😘Mye minner med strand jeg også, og sand overalt. Og meg med badesokker for å slippe sanden 😂 Nydelige bilder, og takk for å bli minnet på gode tider 😊

      1. Å så bra! Igår var det veldig rart å gå der…. minnene kom bare pøsende på…! Så bra at jeg vekket dine minner også! Og, tuuuusen takk! 🥰 klem

    2. Ååå jeg ser det for meg….. med baderinger… Herlig minne <3 Og det vekker minner for min de også… badering og svømmearmer… bikinier og badedrakter – håndklær og masse lek i fjæra og på stranda…. gode lykkelige minner 🙂 Tusen takk 😀 klem

      1. Ja, minnene kom strømmende på altså! Hihi, var en lite bolle….! Trist å ikke ha noe særlig med bilder 🙁 – jeg har to album fra jeg var barn, det er koselig! 🙂

    3. Stranda vi var på i Helgeroa når vi var små, lå rett ved produksjons bygget til Helgeroasalami.
      Så jeg husker lukten av salami, smaken av salami…. med sand og lunka saft. Og det var helt topp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg