Ikke riktig klok?

Jeg er vel ikke riktig klok…… igår dro jeg på skauen i regn og tåke…..! Fikk nærmest vårfølelse – alt var klissvått og isen på det lille tjernet var i ferd med å tine!

Satte meg inni tjukk skau, og tente bål! Hadde juksa litt med å ta med litt ved hjemmefra (gjør alltid det om vinteren)! Bare det blir varmt nok så brenner det meste….!

Regnet silte ned mens jeg spiste pyttipanne…! Innimellom dryste det store snøballer ned i hue på meg….!

Jeg storkosa meg, og blei ikke våt “på innsida” – alt kan jo tørkes….!

Så da har jeg nok engang bevist det….. jeg er nok ikke riktig klok!

😉😉

14 kommentarer
    1. Det ble en fin båltur, selv om været trist og grått. Men deilig og kos ble det!
      Du er flink som aldri aldri gir opp skauen og bål! Herlige bilder…
      Klem..

    2. Det er bare lekkert rett og slett 😀 hehehe Nytelse i naturen med bål og mat – og litt sprø gjør det ingenting om man er – det er da man oppnår slike situasjoner 😀 God klem!

    3. Godt å være ikke riktig klok, ser jeg 😉

      Du er jo bare et friluftsmenneske, og når du sitter i skogen i regn, og ikke engang er på jakt, ja, da er du herlig sprø 😀

      Fine bilder. Ha en fin dag! Klem <3

    4. Det er nettopp det du er. Veldig klok. Den som ikke har forsøkt seg ut i “møkkavær” vet jo ikke å sette pris på variasjonene. Herlig å se. Jeg gikk tur forrige dagen og snøen dundret ned fra trærne i det milde været. Fine lyder det. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg