Istedetfor påskekrim……!

……dro jeg på jakt her i går! Våpenet mitt var kamera, og jeg jaktet på…..

……hoggorm……!

Stedet er nemlig (ikke så veldig blant folk flest, men…) kjent for å være et spesielt område for hoggorm!

Jeg gikk runden mellom plassene der jeg vet de oppholder seg……

…..på trygg avstand og med stor respekt for de jeg måtte oppdage!

Igår så jeg hele ti stykker….. noen små og noen store, noen alene, noen sammen…..!

Jeg liker dem ikke spesielt godt, men syns det er spennende og fascinerende! Mye bedre enn påskekrim som jeg stort sett overhodet ikke tør se på…..!

Håper du ikke mislikte innlegget FOR mye….! 😘🪱🐍

12 kommentarer
    1. God morgen! Det var dette du skulle altså. Så fascinerende å oppleve så mange på en gang! Jeg også liker å se på ormer, men må ha respekt både for seg selv og disse! Ganske nærme sjøen…der ville ikke jeg dratt og badet tror jeg..
      Men du krim må til i påsken og dette var din krim…Utifriluft er ikke som andre skjønner jeg….God klem..

      1. Hihi, jepp – det var det! Moro å se….. jeg har bada mye der – og vært mye der – som liten også! Aldri sett en eneste orm! Utifriluft er ikke som andre, nei – det er iallfall helt sikkert! God klem <3

    2. HELE TI STYKKER???!!!!!
      UÆÆÆÆÆ og ja – seriøst, Margrethe – du er tøff! For jeg liker IKKE hoggorm og unngår de så godt jeg kan. Og hadde jeg sett en eller TI så hadde jeg nok stivnet av skrekk…. hehehhe

      Men du, for et fint nytt bilde i headeren da <3 Fine du! klem

      1. Hihihi… nei, jeg er ikke tøff – bare nysgjerrig…! Jeg grøsser når jeg ser dem, jeg også…. men ikke redd – holder bare avstand! Og tusen takk – ny selfie fra påska <3<3<3

    3. Akkurat ja,, fader altså, hva du jakter på. Heldigvis så har de der krypdyra ennå klart å få rotfeste her oppe. Men jeg kan skjønne spenningen,,, pjuhh. Fantastiske bilder ble det, imponert. 🤗👏🤗 Klem

    4. Det er spennende dyr, men noen jeg helst vil har på noen meters avstand.
      Men jeg har dem jo rundt meg både her, i skogen og på hytta.
      Så lenge vi lar hverandre i fred, fungerer det helt greit.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg