Jeg går og går og går…..!

Jeg går og går og går……! Nå har jeg akkurat blitt inspirert av karidansen.blogg.no (her) til å dele det med dere….!

For jeg har også Samsung Health sin skritt-teller, og jeg er helt hekta….! I juli er jeg topp 5% og har runda 540.000 skritt…. det er et snitt på over 17.000 skritt pr dag….!

Dette er meg…. etter all god trening og alle skritt som er gått….. samtidig som 11 kg er borte siden februar…..!

Må si jeg er litt stolt….!

Og skritt-telleren skal jeg fortsette å bruke…. for alt den er verdt! 😘

18 kommentarer
    1. Du er flink og sprek. Det er viktig å gå både psyke og resten av kroppen. Gratulerer med 11kg og en spenstig kropp.😊😊

    2. Du er skikkelig sprek, og jeg synes jo du virket lenger til og med da vi traff hverandre. Du har nok gått på deg litt lengde også 😀 Flinkingen <3 klemmer <3

    3. Et ord….Du er sexy!
      Så utrolig mange skritt og gåing og virkelig flott er du altså! Vær stolt av deg selv og kroppen din..Viktig med en lettere kropp helt klart..22 smørpakker borte i skogen! Stor klem….

    4. Åhhh….så flott altså ♥ Ingen tvil om at det hjelper og er motiverende med både ros og tekniske hjelpemidler 🙂
      Jeg har også levd godt med Samsung Health, men den vil ikke virke på den nye Samsung telefonen min. Så jeg tror jammen jeg skal klage litt 🙂 Er litt redd telefonen ikke virker helt som den skal. Må sjekke litt.
      Nyt den nye kroppen. Veldig gøy dette ♥
      Klemmer ♥

    5. Å herligheta, hva er det jeg ser ? Jeg visste jo at du går&går på turer i alle slags varianter. Men du steike ta, kor flott du er 😀 Søkke imponert 🙂 Klem 🙂

    6. Jammen ser du sprek og flott ut! 🥰17000 skritt i snitt pr dag siste mnd er knallbra. Jeg har nok ikke så mye i snitt, men denne uka har det blitt veldig mye gåturer.. Det er virkelig god drahjelp med en slik app synes jeg.😊

      1. Å tusen takk, Kari! Høyeste snittet jeg har hatt noen gang – kan nok ikke klare det hver måned, hehe….. liker slik drahjelp – blir skikkelig gira 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg