Jeg har fått et “kjedebrev”!

Jeg har fått et kjedebrev – eller egentlig en utfordring – fra Solliv – solliv – Kort og godt om Solliv (blogg.no)!

Jeg svarer på noen spørsmål – så blir dere hakket bedre kjent med meg!

Dette er UTIFRILUFT:

 

UTE ELLER INNE? Definitivt ute! Er ikke glad i være for mye inne. Jeg trenger frisk luft for at hode og kropp skal fungere optimalt!

 

VARMT ELLER KALDT? Helt klart varmt, for jeg er en skikkelig frysepinn! Om vinteren snakker vi derfor ull, fleece og varmesåler…!

 

NATT ELLER DAG? Jeg er absolutt ikke et nattmenneske! Natta er til å sove bort! Dagen min derimot, starter ofte så tidlig som klokka 5…. må få mest mulig ut av den!

 

GJEST ELLER VERT? Er jo ikke den mest sosiale, men  liker nok kanskje best å være gjest!

 

HUS ELLER LEILIGHET? Jeg bor jo i hus, og inntil videre er det perfekt! Liker å ha en hage og litt plass rundt meg!

 

SJØ ELLER FJELL? Her må jeg helgardere! Hver til sin tid…! Glad i sjøen og bading, men nyter fjellturer!

 

HØYT ELLER LAVT? Med min høydeskrekk tør jeg ikke tenke høyt en gang  hihi…..! Men noen må være “her nede på bakken” også!

 

Kanskje lærte du noe nytt om meg?

 

Jeg sender kjedebrevet videre til:

METTEJOSTEINSDATTER MetteJosteinsdatter 🚶‍♀️🐕🐈 – LIVET ER HER OG NÅ! (blogg.no)

HEIDIS VERDEN Heidis verden MEd ord og bilder – I dag begynner resten av mitt liv og det vil jeg leve fullt ut, med de begrensninger og muligheter jeg har (blogg.no)

DAMAFRANORD Dama fra nord (blogg.no)

Håper dere har lyst til å fortsette kjedebrevets reise….!

❤️

12 kommentarer

Siste innlegg