Jeg hiver meg på: “mye om meg”!

1. Hva er din største skrekk?

Uten tvil høyder…… jeg velger alltid å gå godt innpå fjellet!

 

2. Hva ville du bli da du var barn?

Lærer….. det var før jeg skjønte at jeg er veeeldig utålmodig!

 

3. Hvor høy er du?

Ikke høy…… bare 162 cm.

 

4. Hvor gammel er du?

Nettopp passert halvveis til 100.

 

5. Har du søsken?

Jepp, ei lillesøster!

6. Hvor er du fra?

Oppvokst i Sandefjord, men har bodd i Larvik fra jeg var 21.

 

7. Har du noen piercing?

Jeg hadde en….. men du får ikke vite hvor!

 

8. Hva er det siste du kjøpte?

Mat…… kjedelig!

 

9. Har du barn?

Jaaa…. en sønn på 25 og ei datter på 22.

 

10. Hva står det i den siste meldinga du sendte?

👌👌👌❤❤❤

11. Liker du best frokost eller middag?

Ja takk, begge deler….. sulten ulv….!

 

12. Ler du av deg sjøl?

Å ja, jeg sier og gjør mye rart….!

 

13. Ville du helst vært popstjerne eller skuespiller?

Går for popstjerne…. er ingen god skuespiller, men kan iallfall synge litt!

 

14. Foretrekker du sko eller gå barbeint?

Sko, for jeg er alltid kald på beina!

 

15. Foretrekker du havet eller poolen?

Havet – aller best å bade i saltvann!

16. Sover du aleine eller sammen med noen?

Noen netter aleine og noen netter i tosomhet!

 

17. Hvis du kunne endre navnet ditt, hva ville du valgt da?

Noe kortere enn det jeg har…… men jeg er glad i navnet mitt!

 

18. Finnes det noe gult i nærheten?

Jada, to gule sofaputer!

 

19. Har du vært forelska noen gang?

Hihi, ja, gjett om!

 

20. Hva står det i den siste Messenger-meldingen du sendte?

😅😚😍

21. Hva vil du vite om framtida?

Helst ingenting….. det som skjer, det skjer!

 

22. Samler du på noe?

Gode opplevelser utifriluft.

 

23. Liker du sterk mat?

Nei…..!

 

24. Når så du moren din sist?

For litt mer enn18 år siden…… den dagen ho døde. ❤

 

25. Hvilken øyefarge har du?

Blå.

26. Hva skremte deg om natta når du var barn?

Rever under senga…… og drømte om en elg som sprang etter meg! Frkutifriluft begynte tidlig…..!

 

27. Hvilken iskrem er din favoritt?

Gullpinne!

 

28. Kan du kjøre slalåm?

Kunne….. men har ikke gjort det etter jeg blei mamma. Torde ikke mer…..!

 

29. Hvilken ringelyd har du på mobilen?

“Over the horizon” på Samsungen!

 

30. Har du et favorittdyr?

Jeg har jo fisk i akvariet….! Og så er jeg glad i hunder!

Ideen til dette er stjålet av Vera Lynn (se her) og Elin (se her)!

Håper du kjenner meg litt bedre nå da! ❤

16 kommentarer

Siste innlegg