Jeg rulla videre……!

Igår våkna jeg opp til tjukk og våt tåke…..! Men hva gjør vel det? Ferie er ferie…..!

Jeg rulla videre….. og ganske raskt klarna det opp….! Første stopp var Bromma….!

Så Nesbyen…. der jeg gikk deler av en “Nesbyen rundt”-løype….!

På Gol blei det besøk ved Gol stavkyrkje…. (og litt snoking i butikkvinduer, og et kafé-besøk…..)!

Mer “åndelig føde” på Torpo, med ny kirke og bitteliten gammel stavkirke side om side…!

Siste stopp blei Ål der det blei en skikkelig “by-vandring”! Stort og fint sentrum!

Overnatta her på Sataslåtten camping! Gammelt og nytt…..! Rakk akkurat å rigge opp bilen før regnet kom!

Men…. ut og gå…. jeg har da tross alt regntøy!

Rulla videre….men ikke så langt….en helt perfekt utifriluft-dag! 😘

16 kommentarer
    1. God morgen…her var det masse fint å se og hyggelig med tur uansett vær. Fint regntøy har du også…Så kos deg i regn eller tåke også! Tur er tur…
      Flotte bilder og fine bilder. Og litt kjente steder for meg. For vi hadde hytte i Hemsedal den gang jeg var gift. Hytta har ungene enda, men ikke jeg da…Nyt dagen…:)

      1. Ja da er du kjent her! Idag skal jeg et helt spes sted for meg…..det får dere se seinere….! Jeg koser meg uansett, men det klarner opp og det er best….😊😊

    2. Så mye fint å se…og stavkirker er jo vakre. Det er jammen lenge siden jeg har vært inne i en gammel og ordentlig stavkirke. Vi har en bitteliten i Stavanger, som de fleste ikke vet om. Men den er ikke gammel på samme måten. Jeg husker stedsnavnene du nevner her fra barndommens glade campingdager med mamma og pappa 😀
      God tur videre i ferien din ♥ Klem ♥

      1. Mye fint å se…. jeg har ikke vært her siden de glade campingdagene med mamma og pappa….! Liker stavkirker og visste ikke at dere har en også…😘

    3. Herlige bilder fra en fin tur. Sataslåtten camping var fast overnattingssted for oss når barna var smågodt vi reiste med campingvogn. Passe avstand for oss mellom vest- og Østlandet. Det er så gøy å se bilder fra kjente steder, selv om nye steder selvfølgelig også gir «reiselyst» til disse stedene 🙂

      1. Tusen takk, Grete! Første gang jeg var på Sataslåtten – fint der! Og koselige folk! Tusen takk – ja, jeg også ser på andres bilder og drømmer meg ut på tur…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg