Jeg vet de er voksne, men…..!

Jada jada…… jeg vet at ungane mine er voksne…… og de er i full jobb begge to…..! Men adventskalendere får de – i år litt mer enn foregående år….! Jeg er jo så innmari glad i advent, jul og tradisjoner…..!

Pappan min har nemlig brodert adventskalendere til begge to, de fikk dem den advent de var rett over ett år! De er så fine og fortjener å bli brukt!

I år har jeg hengt de årlige 24 griseflaxene (pluss noen ekstra gaver) på kalenderne! Jeg leverte dem fra meg i går ettermiddag… de blei tatt veldig godt imot!

Jeg har griseflax-kalender selv også…..! Spennende….! Har du en adventskalender i år? 😘😘😘

18 kommentarer
    1. Så herlig da. Jeg har ikke hatt kalender siden jeg var barn! Men gutta kjøper jeg Flax-kalender til. Før den til 50 – men nå øket til 100 haha…
      Flotte kalender her og hjemmelaget av din pappa – så stas! Så klart de må brukes…vakkert…klem..

      1. Flaxkalender eller flaxlodd er jo perfekt for alle unge med ønske om mer cash…. hihi….! Og i år måtte jeg lissom bare bruke de kalenderne! 🥰

    2. Flotte kalendere. Det er kos med tradisjoner da.
      Sjefen ba oss om å kjøpe en Flax-kalender hver og sende utlegg til jobb. Corona-løsning.
      Og ei venninne og jeg har i år laget en kalender med en gave hver søndag i advent til hverandre. Må jo ha litt kos selv om en er over 10 år. :o)

    3. Så heldige de er som har deg og kalender fra bestefar. Jeg har et kort med luker til meg selv, men jeg har ikke fikset noen kalender til andre i år. Noen år gjør jeg det og andre år ikke. Men mine har fått mitt eget Julens Snikksnakk da! 🙂 Klemsiklem og jeg håper dere vinner alle sammen!

    4. Kjekt med kalender. Jeg kjøpte sjokoladekalendere til meg og ungene, og i tillegg får ungene en pakke hver de 4 søndagene i advent.
      Koselig med brodert kalender 🎄❤

      1. Kalender er bra – det er en del av tradisjoner….! Da har både du og ungene noe å telle ned med! Ja, de er heldige som har en bestefar som broderte <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg