Juleferie – dag 4!

Opp og hoppe glad og lett(?) igår…. jeg hadde en date med tredemølla tidlig! Deilig når jeg var ferdig, og hadde brukt rockeringen og stått planke….! Dagen var igang!

Måtte ta en runde rundt kvartalet da dagen våkna! Det regnte, det var blank is, ikke moro…..!

Jeg måtte ta meg skikkelig sammen for å komme meg på skautur……

…..men det fins jo ikke dårlig vær….(det er rein jug, for dette var dårlig, det regnte HELE turen)….!

Bålet blei stort og deilig varmende…..

…..på menyen sto rester fra julaften… ribbe, medisterkaker, poteter og grønnsaker… og sjokoladepudding med vaniljesaus til dessert! Smaka perfekt, bare så du vet det….!

Da jeg kom hjem fra turen, var jeg helt utslitt…. syns det var rart, men da jeg skreiv dette innlegg skjønte jeg jo greia, for det var full fres fra 05.45 til 14.00….!

En liten kveldstur i mere regn avslutta dagen!

Idag skal det jammen bli sol! Så får vi se hva dagen bringer!

Juleklem ❤️

16 kommentarer
    1. I går holdt jeg meg bare hjemme. Sliten både i hjernen og i kroppen. Men ikke BARE hjemme forresten. Var jo på trening. Men i dag blir det tur. På byveiene 😀

    2. Så flink du er da, veldig mye trening på deg dette. Godt å trene og godt å være ute…
      Nyt dagen vennen, kos deg masse med alt…Klem…

      1. Jeg kjører samme opplegget som alle andre uker – det gir god samvittighet for all godmat og godis! Liker å trene og å være ute…! Jeg nyter…. klem <3

      1. Skautur er deilig uansett – selvom det satt litt langt inne i går….! Liker å trene som jeg pleier alle uker…. det føles bra! Klemmer <3

    3. Sånn friskus som du viser nå er nesten bare kvalmende irriterende. Tredemølle og skautur i øs, pøs regnvær- Hva er vitsen med slikt lissom? Men i dag ser det ut til å bli en skikkelig fin ute dag.
      Kos deg masse, du er nok mer skautroll enn meg.

      1. Tusen takk, Ligaya! Ja, sekken var veldig full akkurat på denne turen, men ikke så veldig tung heldigvis! Har bare med bittelitt ved, og så sager jeg opp noen tørre småtrær i skauen! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg