Kjære mamma’n min!

Gratulerer så mye med dagen, mamma! Om du fortsatt hadde vært her, hadde vi feira 79-årsdagen din idag! Med bløtkake med jordbær….. og mye moro…….!

Men….. isteden sitter jeg her og smiler litt og feller noen tårer ….. du blir aldri helt borte , selvom det er snart 17 år siden jeg så deg sist….!

Fant et bilde av deg og pappa da vi rydda hos onkel! Sprekinger på skitur nedover jordene….!

Tenkte å kjøre ut på grava med noen av rosene over….. men så er det så dårlig vær og føre, og da vil du helt sikkert at jeg heller skal være trygg og forsiktig!

Gid ❤

10 kommentarer
    1. Sender masse gode tanker og klemmer 😀 Kjenner den følelsen din, enda jeg var jo utrolig heldig som fikk ha min mamma så mange år 🙂 Klem

    2. Så fint skrevet. Gode minner og savn. Minnes kan en gjøre over alt. Blomster legger du ned når været er bedre. Varm klem <3.

    3. Nydelig innlegg, som viser hvor varm og fin du er. Jeg kan felle tårer enda for pappa, det er snart 22 år. Føler med deg

    4. <3 du mistet moren din så alt for tidlig <3 Jeg er heldig som fortsatt har min <3 Vi vet aldri – og må ta vare på øyeblikkene og de gode minnene <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg