Korona-slanking!

Et nytt ord? Korona-slanking…..! Siden det meste nå er snudd på hue…… hvorfor ikke like godt slanke seg? Det er jo heller ikke morsomt…..!

Som sagt så gjort…… ved hjelp av en 9-dagers kur fra prinsessas aloe-geskjeft…. noen av dere følger ho på face vet jeg….. fikk jeg en superstart!

Etter fem uker snakker vi minus 6,5 kilo og minus 12 cm rundt livet……! Så da fortsetter jeg litt til…….!

Dette er dermed mitt eget korona-prosjekt….! Som dessverre medførte null godteri i påskeegg i år! Tenker det er verdt det, jeg….!

Siste påskedag er igang! Bruk den for all del på best mulig måte! 😚

26 kommentarer
    1. Jøss, så flink du har vært 🙂 Jeg bare mumser sjokolade 😮 Siste dag skal brukes til filming 🙂 Så litt jobb -relatert. Men moro 🙂

    2. Oi så artig, og gratulerer med det gode resultatet ♥ Kjekt når man opplever sånt, og ja, i disse tider, når alt annet er påtvunget, så hvorfor ikke et slankeprosjekt og 😀 Dyktig gjort 🙂
      Nå må du kose deg veldig denne siste påskedagen. Her i huset har nedtellingen til sommerferien startet. Og det er ikke jeg som teller, det er minstebarnet. Hun er russ, og får ikke feire som forventet, men gleder seg til sommerferien likevel, litt ekstra i år. For nå starter en ny epoke i livet. Så med Corona og alt, så er livet allerede snudd på hodet, og vi håper at resten av året blir positivt 🙂
      Ha en flott dag ♥ Klem ♥

    3. Så smart. Hadde planer om å være flink selv i påsken, men sånn ble det ikke. I morgen er det tilbake til hverdagen med kloke planer og valg igjen. Dette klarer vi i koronatiden tenker jeg også. Lykke til med fortsettelsen. Du er superflink. Klemsiklem

    4. Så flink du er !!! Det er vel verdt det – og jeg kjenner bismaken av godteri-stupet jeg hadde her om dagen, fortsatt i munn og mage :-/ hehehe jaja vi vet jo hva som er bra og ikke bra.

      Veldig bra jobba Margrethe!!! Og det kjennes så godt når man lykkes <3 Påskeklem til deg <3

    5. Herlig, viktig å ta litt tak innimellom. Jeg gjør det stadig vekk….For med alderen kommer kiloene snikende på…<3 Klem til deg.

      1. Tusen takk, ja det var på tide nå! Lenge siden sist….. da forsvant 25 kg…! En blir litt rundere her og der med åra, hihi! Klem tilbake <3

    6. Dærsommen ta.. flinke du 😀 Men ta det no med måte,, så tenk. 🙂 Her går det stikk motsatt vei… sukk : Og jeg som har vært som ei flis hele livet ….. Klem

    7. Å wow! DET står det respekt av, i både påske og corona! Når alle andre bare koser seg døgnet rundt. I hvert fall jeg 😀 Bra jobba!

    8. du har vært flinke ,jeg har nok gått opp et par kilo i påsken,fra 0 godteri i hele 2019 har jeg spist godis hver dag i påsken i tillegg vært lite i bevegelse,men nå er påsken over og da er det 0 godis igjen :=)

    9. Jaja .. det burde visst jeg også ha gjort! Så flink du har vært! Her ble det pluss en kilo i påska. Enda jeg følte jeg hadde gått så mye og så langt at jeg begynte å tro jeg hadde gått ned litt istedenfor. Men neida! Tror jeg må sjekke ut denne kuren din jeg. Lese litt jaffal.

    10. Jeg bruker de samme produktene. Er forhandler, men er lite aktiv med den biten. Uansett er jeg veldig fornøyd. Har tatt den nidagerskuren en gang. Det er en fin måte å starte opp på, og flott at du følger opp videre. Kjekt å ha ei entusiastisk datter i ryggen!👍Jeg har spist lite søtt i påsken. Best for helsa å begrense inntaket av søtsaker.

      1. Så bra – da vet du at de er gode! Moro å ha prinsessa i ryggen – og moro å få det til! En får være så forsiktig som en føler for – det er viktig! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg