Kortreist båltur!

Noen ganger er faktisk gå-føret så dårlig at det nesten er umulig å komme seg fram…. 10 cm nysnø oppå is…. umulig med skikkelig langpigg også…!

Så da gikk jeg rett og slett 150 meter fra bilen……

…..inn i gammal, fin skau!

Godt med bålved, og med litt sage-og hoggeinnsats blei det et godt bål….

….og en god, varm lunsj (eller tidlig middag, om du vil….)!

Det blei en deilig tur, selvom jeg blei litt betenkt da jeg følte meg som Bambi på glattisen med det samme jeg forlot bilen….! Godt jeg brukte plan B og gikk for kortreist = vellykka!

❤️🔥🔥❤️

18 kommentarer
    1. Ja, visst selve “gåinga” ikke nødvendigvis er målet heller hver gang, men BÅLET, så trenger man ikke gå så langt 🙂 Koselig!! <3

    2. God morgen til deg <3…Ja, håpløst å gå noen ganger. Vært flere tilfeller av det her. Like glatt med pigger på slikt føre.
      Hold deg i ro ved bilen og plan B er tipp topp…Maten så nydelig ut! Kos deg med morgenstund og ny dag! 🥰

      1. God morgen til deg også 😘😘helt håpløst….iallfall der! Det blei veldig koselig 🥰 nå koser jeg meg med vakker soloppgang utafor vinduet her…! God klem 😘

    3. Kortreist bål-tur høres ikke ille ut det, spesielt når is og snø gjør det omtrent umulig å gå noe sted.
      Håper du får en fantastisk lørdag, klems 🤗

    4. Åh, så koselig😀 Veldig lurt å ikke leke Bambi på isen og heller tenne bål i nærheten av bilen. Det er skikkelig ekkelt å gå for tida, men jeg må ut på glattisen i skogen med Krøllebølle Barney, men har heldigvis gode pigger. God helg🙋🏼‍♀️

      1. Ja, det var veldig koselig 🙂 Jeg hadde langpigger på, men det hjalp absolutt ikke…. snøen lima seg rundt så jeg fikk store kladder under støvlene, så da….! God helg og klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg