Kulde, båltur og røde negler!

Kulda har brått kommet, og den sure nordavinden prøvde å gjøre sitt til at det skulle være vanskelig å nyte…….

…..men dette digre bålet sørge for kos….. en stor kontrast til gårsdagens hyggelige julebord på Grand hotell i Larvik…. vi snakker ny rød kjole og røde negler (de siste var også med på båltur idag)!

En nytelse av stillhet og ro – en nødvendighet for frkutifriluft, som er veldig sosial i små doser, men som trenger å ta seg inn etterpå!

Slike små juletrær sørga for at julestemninga kom sigende…..!

Ikke mye kan måle seg med en frisk tur i skauen! Så….. jeg tar meg likegodt en tur idag også!

God søndag! ❤

12 kommentarer
    1. ny rød kjole og røde negler høres flott ut :=) neste helg er det julebord med overnatting på gubben ,og dei får ikke ha med følge ,det er kipt ,men jentene mine vil gi ho mor noe ,så jeg blir hentet også neste helg med ny grønn kjole og det blir en blåtur jeg ikke hvet mer om :=) og jeg skal overnatte hos datter :=)koslige bilder,deilig i skauen selv om det er kulde

      1. Hihi, jeg følte meg fin iallfall! Kjedelig at de ikke har julebord med følge da…. men så flott at du skal ut i det blå! Spennende! Tusen takk – alltid deilig i skauen! 🙂

    2. Herlig med tur i skogen med røde negler! Høres helt topp ute, bra du kosa deg på julebordet.
      Skjønner at du trenger litt ro og ettertanke dagen etter! <3 Jeg takler jo ikke slikt lenger. Klem.

    3. Kjenner meg igjen ja.
      Jeg er også sosial i små doser og trenger å komme meg igjen etterpå.
      Skauen derimot er aldri feil. 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg