Kunsten å være positiv!

I det siste har jeg hatt problemer med å være positiv! All jobbinga og det skiftende været må nok ta hovedskylda, men….

…..jeg vet jo at været ikke er noe å henge seg opp i….. og jobben er jo lik hvert år….(bare at jeg blir eldre og fortere sliten?)…!

Nå satser jeg alt på en ny start – positiv – fra og med NÅ!

Slutt på hengehue….. slutt på negativitet….. slutt på alt som trekker meg ned!

Jeg må fortsatt jobbe mye, det blir fortsatt vær, motstanden kommer helt klart, men….

….sånn ekte glad som dette ønsker jeg å være….! Så – opp med hue, frkutifriluft…..!

❤️❤️❤️

24 kommentarer
    1. Juhuuuu! Tipp topp lollipop!! Herlige glade bilder <3 Og det kommer seg med været og mindre arbeid 🙂 Sender varme klemmer og mye sol din vei 🙂 kleeeeem

    2. Har veldig forståelse for at det kan komme litt negative tanker nå og da ❤️ Men trur du gjør rett i å holde fokus på det positive. Detta blir bra!! You go girl!! 🥰 Superklemz fra..eeh…øst ❤️

    3. Jeg er så glad jeg er ferdig med årsoppgjøret og har fått det godkjent i konsernet. Da blir det roligere dager. Snart kommer våren og da pleier energien å komme tilbake også.

      1. Ja, det er rein lykke altså! Ikke gunstig å jobbe på regnskapskontor på denne tida – vi blir lissom aldri ferdig, hihi….! Nyt dagene dine <3

    4. Det er lov å bli lei og sliten i blant. Lov å ta seg tid til å kjenne på de følelsene og. Man må bare ikke bli der for lenge.
      Nå er det snart påske. Sikkert noen ekstra fridager – og når den er over må det jo snart være slutt på vinteren og våren starte for alvor. Snart ruller du av gårde på nye eventyr med bobilen din.

      1. Ja, det må jo være lov – men viktig å komme seg opp av sørpa…! Deilig med de røde dagene – de skal benyttes, forhåpentligvis med bobilen! Jeg krysser fingrene.

    5. Vi har vel alle dager som er tunge og andre som er flotte.
      Kunsten er å gjøre de tunge dagene mer levelige.
      Stå på og hold hodet opp! Snart er det helg og de melder i det minste sol!
      Klemmer!

    6. Så mange nydelige bilder og fine du.
      Ja, mange kan sliter litt om dagen nå..Men det hadde nesten vært verre å jobbet masse overtid i vakker sol..
      Du går jo ikke glipp av så mye. En snøhaug fra eller til…
      Litt styrete hos meg også nå..Vi var 3 stykk som fakturerte, en har sluttet. To igjen og nå ska også en person til slutte. Så blir det bare meg igjen med 60 % stillingen..Så hodet går litt varmt hos meg om dagen. De gamle er jaggu eldst tenker jeg. Holder ut…
      Klemmer…🥰

      1. Tusen takk, vennen! Ja, det er slitsomt innimellom! Blir verre utover nå, men jeg skal nok klare det! Hahaha – ja, det er endel snø kan man si…! Uff så kjedelig – da blir det mye tenking og fundering! Godt du er tøff og holder ut! Klemmer <3

    7. Ikke alltid like enkelt, men også greit å ha en sånn dag, bare det ikke for mange…det er så tungt.
      Da er det viktig å være litt streng med seg selv, og ta en slik peptalk som du gjør her.
      Og du klarer å å snu tankene denne gangen også.🙂 Klem ❤

      1. Helt klart ikke enkelt! Noen dager er jo ok, men nå hadde det bygget seg opp i hue mitt…..! Så – det hjelper litt nå, måtte bare si det høyt….! God klem <3

        1. Noen ganger må en bare si det høyt. Har funnet en annen måte å si det høyt på jeg nå, som gjør at jeg får det ut helt for meg selv, og allikevel høyt 😉 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg