Kunstneriske bloggvenner!

De siste månedene har fem helt forskjellige malerier funnet veien til meg! På hver sin måte har de “snakket til meg”, og alle henger på veggen her! Tre av mine bloggvenner har malt dem!

Dette miniatyrbildet er malt av Heidi! Heidis verden MEd ord og bilder – Malerier (blogg.no)

Jeg falt pladask, og “måtte” bare ha det…..!

Dette bildet er også malt av Heidi, på bestilling! Begge bildene henger på kjøkkenet mitt!

Dette bildet har Mette malt! MetteJosteinsdatter 🚶‍♀️🤸‍♀️ – abstrakt kunst (blogg.no)

Da jeg så det på bloggen hennes, var jeg helt fortapt….. ønska meg det så hardt at det plutselig blei mitt! Det henger i stua mi!

Dette bildet er malt av Bunny – Roger Endre! Bunny – Oppdatert kunstgalleri! (blogg.no)

For meg er det trappa opp til oven, en vei til mamma og onkel på en måte…. bildet henger over senga mi!

Siste tilskudd til veggpynten min er dette herlige bildet malt av Bunny! Det lå i postkassa mi igår, og jeg smiler stort hver gang jeg ser på det! Dette bildet har også fått plass på kjøkkenet mitt!

Veldig stas dette…..❤️…..! Heldige meg!

12 kommentarer

Siste innlegg