Langs sjøen i hjertet av Kristiansand!

Jeg kom ikke utenom en tur ned til sjøen i hjertet av Kristiansand! Helt ned, og ytterst på noen brygger….. bølgeskvulp og glitrende sol!

Småbåter…..

….og større seilbåter….!

Christiansholm festning skal du få se flere bilder av seinere!

Området har strand, park, kunst, blomster og masse liv! Mennesker, ender, sjøfugl, måker…..! Det blei endel bilder igår, så jeg skal kose meg med å lage flere innlegg utover i uka!

Eksprettisjonen er over,nå skal jeg lissom bære klar for tolv timer på jobb….!

💙

10 kommentarer
    1. Kristiansand er flott, kjenner igjen bildene her og gleder meg til flere….
      Håper du rekker å hvile litt etter jobben…12 timer….?
      Tenker på deg, klemmer herfra.

    2. 12 timer er mye. Jeg har som regel ikke mer enn 10,5 og synes det er mer enn nok.
      Håper du fikk hvilt godt etterpå. 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg