Legg ferien din til Larvik!

Hvorfor du skal komme til Larvik? Jo, nå skal du høre!

Vi har Larvikitt og og faktisk noe spennende arkitektur, vi har torget (i et litt søvnig bysentrum….!) Vi har Larviksfjorden og sjiraffene på kaia, og vi har Bølgen kulturhus…..!

Vi har Herregården som var grev Gyldensløves residens i gamle Laurvig…. OG det spøker der…..!

Vi har Bøkeskogen….! Helt spesiell uansett årstid, men unik om våren….!

Vi har Stavern…. med trebåthavna, redningsskøyta, kompasset på Rakke, Minnehallen og Leiren med sine Staverns-gule hus og kunst av alle slag….!

Vi har Mølen der stein fra hele Sør-Norge er samlet etter istida! Like vakker i stille solnedgang som i vind med ville bølger!

Vi har skjærgården og innlandsvann med uante båt- og bademuligheter…..!

Og vi har dype skoger med uendelig mange steder å dra på vandring, båltur og oppdagelsesferd!

Høres ikke dette bra ut kanskje??? Ta deg en tur da vel!

😘

16 kommentarer
    1. Sist jeg var i Larvik fikk jeg ikke sett så veldig mye egentlig, men hadde en veldig fin opplevelse der da. Var på NM i drill med datteren min, og hun vant både gull og sølv 🙂 Så vår Larvik-tur brakte også med seg tur til Kroatia senere, for å følge opp gullmedaljen 😀 Så mine Larvik-minner er veldig gode må jeg si ♥
      Har enormt lyst å dra tilbake for å oppleve byen også. Nå i sommer tar jeg ting på sparket, og helsa er skikkelig dårlig. Så jeg aner ikke hvor jeg havner eller hvilken retning jeg kommer til å dra, om jeg overhodet drar noe sted. Men en av mine venninner har en sønn som skal flytte dit nå til høsten. Det er i alle fall planen. Så plutselig er det en vakker dag en impulsiv tur dit også 🙂
      Ser veldig flott ut på bildene dine ja. Det frister ♥
      Klem ♥

      1. Ja, det er klart det var en flott opplevelse! Kanskje vi sees da….. det hadde vært hyggelig… da hadde det iallfall blitt en softis i Bøkeskogen! Klem <3

    2. Fristende, fengende og helt herlig framsnakking og sin perle på jorden 🙂 Jeg har såvidt sneiet innom både Larvik og Stavern… Men du verden, hadde vært helt greit med en tur til en vakker dag 🙂 Ha en nydelig helg 🙂 Klem

    3. Nydelig, så mange flotte bilder….Tror jeg setter meg på toget eller en buss en dag. Vakkert – du må være stolt av byen din…Klem….

    4. For første året på lenge har jeg ingen planer for ferien, så takk for tipset som skrives inn på ferielisten over steder jeg har lyst til å besøke 😊

      1. Så koselig at du likte tipset da – du er hjertelig velkommen! Gi et lite pip om du tenker å ta en tur da – hadde vært koselig å ta en kaffe sammen! Klem <3

    5. Vi har kyststien, masser av flotte strender og campingplasser.
      For de små er det Foldvik familiepark og alle vil like de mange, spennende gårdsbutikkene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg