Lørdag med mye vær!

Det blei en grå start på lørdagen! Overskya og regnbyger blei en liten nedtur etter det supre været som har vært ei stund!

Morraturen var fuktig – akkurat som denne lille “festen” hadde vært…..

Utover dagen blei det bedre og bedre vær, og da kanalbåtene passerte midt på dagen, var det sol og kjempevarmt….!

Jammen er vi mennesker rare, for de aller fleste (inkludert meg) holdt seg i skyggen…. slik varme dag etter dag, er vi nok ikke vant til! Blir jo helt slått ut….!

Nå skal jeg ganske snart frese ut herfra, for veiene her stenges idag i 7 timer pga rulleski-worldcup….!

😘

16 kommentarer
    1. Herlig, sola er i grunn best i skyggen! Da er det finest….sitte ute og steke seg i sol, går ikke…Da må man være ved sjøen og bade! Hjemme i hagen her sitter jeg alltid i skyggen! 🙂 Klem…

      Masse fin stemning på disse bildene her.

    2. Helt grusomt når det er FOR varmt synes jeg 😛 I dag regner det litt her, og det synes jeg er godt. Skal pakke til morgenturen til Beitostølen 🙂 Gleder meg til å treffe deg i sommer også jeg 🙂

      1. Ja, det er jeg enig i – en blir helt matt…! God tur til Beitostølen – jeg kommer nok dit en gang uti neste uke! Og så sees vi jo snart! Klem <3

    3. Så synd da. 🤗. Håper du likevel fikk fine opplevelser. Så på et program på TV i går fra Telemark. Mange kjente omgivelser. 🤗 Tenkte på deg. 😊 klem

      1. Ja, det var det jo – men det var en flott dag likevel! Har skjedd litt av hvert rundt Lunde der jeg var akkurat denne helga! Koselig at du tenkte på meg! Klem 🙂

    4. Det har vært noen fine sommerdager nå, med ganske høye termperaturer. Vi hadde litt overskyet i går her i Oslo, men slapp unna regnet heldigvis. Kom faktisk litt nå for en halvtime siden 😉

    5. Variert vær om dagen ja.. fredag var det skikkelig sommervarme og sol fra morgen til kveld 🙂 Aldri kjørt med kanalbåt.. har du..? Om jeg ikke kan bade ..må jeg ha mulighet for skygge ja.. Ser ut som et fint sted du har vært..uansett vær <3

      1. Ja, det er helt sikkert! Har vært nydelig og varmt da! Ja, jeg har kjørt med MS Victoria helt fra Skien til Dalen en gang, men det er lenge siden! Anbefales – for det er både vakkert og spennende! Skygge er kjempeviktig – og ja, det er flott i Lunde! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg