Måke-baluba!

Nå har måkene virkelig tatt av der oppe på taket på kontoret! Og så har vi store takvinduer……. da blir det morsomme bilder!

Visste du hvordan ei måke ser ut under, forresten? Hihi…….!

Det blir livlige uker framover….. de er jo ikke akkurat stille av seg med reirbygging, egg og unger!

Antar at stupbombing kommer etterhvert…. og nå er det ikke usannsynlig at vi må vaske bilen hver dag etter jobb….! Usunt for lakken de etterlatenskapene måka slipper, veit du!

Nå er det veldig snart påskefri……. GOD PÅSKE TIL DEG! 🐤🐥🐣🐤🐥🐣

16 kommentarer
    1. Utrolig artige bilder…De koser seg nok der ja…Men men skitt blir det! Hvem vasker?
      Trodde først det is jeg…! Men du får det til 🙂 hehe…Vi fikk oss en god dag med artige bilder fra Frøkenutifriluft! Påskeklem..

      1. Hehe, tusen takk – ja, det virker som de koser seg! Tror det rett og slett bare er regnet som tar seg av rengjøringa der…..! Tusen takk for så koselig kommentar! Påskeklem tilbake <3

    2. Du får gi dem beskjed at de må finne seg en annen do 😉 Men ja, artig vinkel dette her 😀 Jeg har aldri sett det nei.
      Nyt påskeferien fine du, så håper vi på flott turvær ♥ Klem ♥

    3. Hihi, så morsomme bilder 😊 Jeg har nok aldri sett m😉åkene fra den vinkelen noen gang 🤔 Skal jeg være helt ærlig så liker jeg måkene, men ikke så mye det de etterlater seg

    4. Kule bilder! 😁
      Kjenner godt til stup-bombing mellom parkeringsplassen og kontoret.
      God påske når tiden kommer. 🐥🐣🐤

    5. Morsomme bilder! 🙂 Jeg liker måker jeg, det gir meg en skikkelig sommerfølelse å høre skrikene deres. Men er ikke fullt så glad i dem når de stuper ned på hytteterrassen i håp om å stjele grillmaten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg