Det er jo sååååå deilig at det endelig har blitt sommer og varmt!
Jeg har kosa meg masse ute i helga – og som du ser så plukka jeg en liten søt bukett markblomster!
Boblene er som vanlig av det “snille” slaget…. jeg eeeelsker rett og slett Farris Frus med eple- og kiwi-smak!
Sommerlykke!
💚💚💚
6 kommentarer



Bobler er godt om det er med eller uten med 😀 Nå er vi inne i en vakker tid rett og slett! klems
Jepp, helt enig 🥰🥰 nydelig nå, klem
Bare å nyte både markblomster og snille bobler! 😄
Jaa, det nyyyytes 🥰
Kos deg med bobler. Liker alt med bobler jeg.
Vakker søt liten bukett til å pynte opp med. De er så fine. Flott årstid, sender over en klem.
Det gjør jeg, og jeg liker også alt som bobler. Tusen takk, sender en klem tilbake 💚💚