Markblomster og bobler!

Det er jo sååååå deilig at det endelig har blitt sommer og varmt!

Jeg har kosa meg masse ute i helga – og som du ser så plukka jeg en liten søt bukett markblomster!

Boblene er som vanlig av det “snille” slaget…. jeg eeeelsker rett og slett Farris Frus med eple- og kiwi-smak!

Sommerlykke!

💚💚💚

6 kommentarer

    1. Kos deg med bobler. Liker alt med bobler jeg.
      Vakker søt liten bukett til å pynte opp med. De er så fine. Flott årstid, sender over en klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg