Min første…..!

Vera Lynn har invitert oss til å bruke konseptet, MIN FØRSTE. Se hennes innlegg her: 💋 Vera Lynn 💋 – Min første… (blogg.no)

Jeg klarer sjelden å la være noe sånt, så…..:

 

❤️ MIN FØRSTE LEKE

Jeg har juksa litt og sett på bilder…. MIN første leke var ei rød og hvit rangle! Den første jeg husker orntlig var en rosa kosehund med skotskrutete mage…. den har jeg fortsatt!

❤️ MITT FØRSTE KJÆLEDYR

Siden vi bodde ved E18, var det utelukka med katt og hund….! Vi hadde undulater, vi! Den første var grønn og het Kikki! Den overlevde ikke å spise gardiner….!

❤️ MITT FØRSTE HJEM

Barndomshjemmet mitt ligger ved skau (selvfølgelig), mellom Sandefjord og Larvik!

❤️ MINE FØRSTE SKO

Nå har jeg juksa igjen…. bilder viser lille meg, 11 mnd, i hvite, høyskafta babysko!

❤️ MIN FØRSTE RANSEL

Den var rød med hvite kantebånd!

❤️ MINE FØRSTE OG ELDSTE SØSKENBARN

Mine to kusiner som bor i Bærum er eldst av mine seks søskenbarn!

❤️ MITT FØRSTE BARNEBARN

Det er lillegutt, som snart er ett år!

❤️ FØRSTE GANGEN JEG FIKK MENSEN

Jeg var 10,5 år…..!

❤️ MIN FØRSTE KJÆRLIGHETSHISTORIE

Tror jeg gikk i 5.klasse og “spurte på” en gutt i klassen…! Vi var sammen i 3-4 dager, men det gikk over da jeg ikke fikk dra på besøk til han…. hihi….!

❤️ MITT FØRSTE KYSS

Det husker jeg ikke…. kanskje med han duden fra forrige punkt ??

❤️ MIN FØRSTE REISE ALEINE

Det var en korpstur til Danmark da jeg var 12 år…. jeg og venninna mi var veeeeldig skeptiske og engstelige, men heldigvis var pappan hennes med!

❤️ MIN FØRSTE GRAVIDITET

Da var jeg 24 år! Det blei en gutt, nå er han 29 og pappa til lillegutt!

❤️ MIN FØRSTE BIL

Den var jeg sååå stolt av! Brun Ford Taunus 1976…..! Pappa lakkerte den, jeg stæsha den med nye setetrekk osv….! Kjøpte den for 5 lapper, og fikk igjen 6 lapper i forhøyet vrakpant da den “ikke var lenger”!

❤️ MIN FØRSTE MOBILTELEFON

Mener at jeg fikk den til 30-årsdagen min….?! En Nokia …. connecting people….!

❤️ MIN FØRSTE DATAMASKIN

Kan jeg egentlig ikke huske, men det var en stasjonær sak, stor, klumpete og tung!

❤️

Dette var mine fakta!

Har du lyst til å dele dine fakta? Kjør på da vel!

14 kommentarer

Siste innlegg