Min søndag (1)!

Siden utifriluft.blogg.no er litt “synkende” i popularitet for tida, får jeg prøve meg på å innføre et nytt konsept…..! “Min søndag” vil omhandle alt jeg finner på i løpet en helligdag – selvfølgelig ledsaget av bilder! Altså et lite pusterom fra bare mose, trær og tur for dere som kikker innom her!

Soloppgangen igår var av det fargerike slaget…..

…..og jeg rakk å pakke sekken etter morraturen før jeg tok meg en skautur! Dermed blei det litt muskel-jobbing og varm lunsj igår også!

Litt huslig rakk jeg også å være! Vi snakker støvsuging, litt vasking og rydding – og bæring av ved (fra garasjen og inn til inneboden)!

Julekappa har kommet opp på kjøkkenet, og du kan se en klargjort adventsstake….. og neida, den skal ikke brukes ennå altså!

Sleng på et besøk hos pappa og en liten kveldstur, så har du søndagen min komplett!

Har du forresten et godt tips til hva jeg kan gjøre for å blåse liv i en gammal blogg?

Kos deg nå med ny uke!

❤️

16 kommentarer
    1. En god dag for deg 🙂Jeg har hatt deilig og rolig helg. Tips? Utfordringer, konkurranser, dikt, foto-konsept: dagens svarthvitt eller dagens “et-eller-annet”. 🙂Ha en fin dag ❤️

    2. Styrken i bloggen din er vel de flotte naturbildene dine, og turene med bobilen.
      Hva med å komme med små reisetips? Steder du virkelig vil anbefale å oppleve. Du har jo lokket meg ut på flere turer.
      Gjenbruk er lov vet du, også av blogginnlegg.

    3. Men du er jo ikke dalende blogger?! Opp og ned på listene spiller ingen rolle egentlig…. du har fine innlegg og jeg er fast leser 🙂
      Det soloppgangbildet er bare nydelig! Nå kommer ventetida inn mot jul 🙂 VI gledes! klems og gode ønsker for dagen 🙂

      1. Joo… iallfall på antall lesere! Brått halvert….! Så jeg tenker folk er lei, kanskje! Tusen takk for det – du er der alltid, det er koselig! Tusentakk – var en magisk soloppgang altså! Ventetid er også kos….. gleder meg! Klemmer <3

    4. Artig å få være med deg gjennom søndagen din, og jeg liker bloggen din godt som den er! Det kan selvsagt være greit å fornye seg innimellom, men ser du allerede har fått noen tips ovenfor. 😉

    5. synes bloggen din er fin eg ,min går opp og ned da eg er litt sløv på nye innlegg hver dag ,men når jeg først har noe hopper jeg fort opp på topplista :=) kanskje jeg skal sette grillpølser på handlelista til i morgen og lage et bål jeg også snart :=)

    6. Du har en fin stemme og flotte bilder. Men du drar nok flere lesere på sommersesongen med turene dine..
      Men skjønner hva du mener…Folk er kresne her på blogg og vi blogger jo ikke bare for de som har blogg selv..
      Sliter selv jeg, føler at jeg står på stedet hvil…Så eneste gode råd fra meg er å fortsette å blogge..Men sikkert lurt å variere litt..Aner ikke hva som skal til egentlig, men lurt å holde sin egen stil og ikke kopiere andres..Det blir alltid feil. Og folk som leser blogg er jo dalende…Det vet vi alle. Tik Tok gidder ikke jeg. Jeg må skrive..Dele masse video og sånn er ikke meg.
      God klem…Lykke til med “Nye Utrifriluft” 🥰

      1. Tusen takk for det, Solveig! Ja, det tror jeg du har rett i … blir mer variert om sommeren! Ja, vi er nok litt kresne alle mann, men… jeg fortsetter å blogge – og skal ta til meg noen tips! Blogg er nok litt ut, men jeg er heller ingen Tiktoker, så…………! Gooood klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg