Min tur…. spørsmål og svar!

Det begynte med vestfrøken….. og flere og flere har svart på disse spørsmålene! Fin måte å bli litt bedre kjent med hverandre, tenker jeg iallfall! Så nå er det min tur:

HVOR VAR JEG FOR TRE TIMER SIDEN?

Da spiste jeg lunsj her hjemme – rundstykke med gulost!

 

HVILKE(T) ORD BRUKER JEG OM OG OM IGJEN?

Litt usikker på om jeg har et ord, men ifølge ungane mine bruker jeg ……… (prikkprikkprikk ALTFOR mye)!

 

HVA ER MIN FAVORITTBY?

Hmmm…. skulle vært favorittskau…. men jeg liker meg godt i Trondheim faktisk!

 

HVA KLARER JEG IKKE Å LA VÆRE?

Å gå og gå og gå!

 

HVA ER DET FØRSTE JEG LEGGER MERKE TIL NÅR JEG MØTER EN NY PERSON?

Øynene, stemmen, og om personen tenker kun på seg selv eller bryr seg om hva andre sier!

 

MIN FAVORITTALDER SÅ LANGT I LIVET?

Må være der jeg er nå! Har landa på alle måter!

 

VELG MELLOM EN MILLION KRONER OG EVNEN TIL Å FLY!

Jeg hadde aldri tort å fly pga høydeskrekken… med en million kunne jeg fresa mye rundt med bobilen!

HVA HØRER JEG PÅ AKKURAT NÅ?

Her er det heeeelt stille!

 

SISTE SANGEN JEG HØRTE PÅ?

Var i bilen igår – husker ikke, men det var radiokanalen Topp40!

 

HVA IRRITERER MEG MEST?

All slags sutring, har så liten tålmodighet da!

 

HAR JEG NOEN RARE VANER?

Jeg har antagelig utelukkende rare vaner, for eksempel trener eller går jeg tur hver dag før jobb….!

 

HAR JEG PÅ MEG SOKKER AKKURAT NÅ?

Niks, det er sommer og veeeeldig varmt!

 

FØLER JEG MEG UNG ELLER GAMMEL FOR ALDEREN?

Definitivt ung….. jeg er ikke en dag over 25 (helt til jeg treffer på datter på snart 24 og sønn med skjegg på snart 27)!

 

Dette var mine svar! 😘 Ha en fin lille lørdag!

20 kommentarer

Siste innlegg