Miniferie – første etappe!

Første etappe av miniferien startet jo igår rett fra jobb!

Jeg fresa ut på E18, og hoppa av ved Porsgrunn! Rulla videre på veldig kjente veier oppover i Telemark! Stoppa på Sjøormen rasteplass ved Seljordvannet, og hilste forsiktig på Selma! Blei til og med et portrett av jentene sammen….!

Første overnatting her på Morgedal camping! Her er det ikke trangt om plassen, kun to bobiler (og det er inkl. min…..)! Ikke sanitæranlegg og vann nå utenom sesong, men det har jeg jo uansett sjøl! Det er så innmari vakkert her at jeg blir helt matt! Perfekt!

Nå skal jeg gå meg en tur før jeg ruller videre! Planene er klare, så du får henge med!

Morraklem fra “skisportens vugge”, Morgedal ❤

18 kommentarer
    1. god morgen ,den rasteplassen har jeg ikke hørt om ,det var litt av en sjøorm :=) ønsker deg en nydelig fin ,dag ,her blir det å lage en porsjon sylte(2kg) så skal jeg ikke gjøre allverdens etter det

    2. God morgen ♥
      Det var en fin rasteplass, og helt perfekt i sjøormens rike 🙂 Jeg har vært der i traktene for veldig mange år siden, men da var ikke den rasteplassen der, i alle fall ikke med den dekoren 🙂
      Så kjekt å se at du har deg en liten miniferie ♥ Kos deg masse ♥ Klem ♥

    3. Neste år må det bli en rast der for vår del tenker jeg 😀 For neste år blir det sør og vest i Norge på hjul 😀
      God tur videre, Margrethe 🙂 Jeg synes ennå du er steintøff som ruller avsted på egenhånd! STEINTØFF!!

      klem

      1. Det tror jeg det bør bli da! Så gøy å planlegge for neste år, da er det masse å se fram til! Tusen takk, føler meg tøff og nyter det så veeeeeldig 😘😘

    4. Så flott,, den der har jeg ikke sett,,, enda vi kjørte rundt forbi der for ikke lenge siden… Men har innsett for lenge siden, at vi gjør det på feil måte. Vi skal fra A til B,, og da gjør vi det på raskeste måten.. og da blir det fint lite med stopp. Kos deg masse <3 klem

      1. Det er mange som kjører fra a til b…! Jwg suser rundt,, men kommer dermed ikke så langt! Har forsåvidt a-b etapper, men de er korte, for jeg har stor trang til å gå og se meg om! Jeg storkoser meg! Klem 😘

    5. Å der er det så koselig. Vi var der for noen år siden på senhøsten og gikk til huset der Morgedals stolthet Sondre Nordheim bodde. Takk for titten! God tur videre og god helg 🙂 Klemsiklem:)

      1. Ja, der var det kjempekoselig! Stille, rolig og idyllisk! Jeg gikk ikke helt opp til Sondre, så det kan jeg glede meg til en annen gang! 😉😉😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg