Morratur og rockesokk!

Gårsdagen var så deilig og LYKKElig….!

Jeg starta dagen med en morratur (som vanlig)! Den får du høre om idag…. så får du mer av lørdagen utover i neste uke – det blei nemlig fem forskjellige turer….!

Jeg gikk hjemmefra i halv ni-tida! Da hadde jeg rukket både havregrøten, kaffin og strikketøyet først….!

Veldig heldig som har litt “friforasfalt”-muligheter i nærheten!

La rundturen oppom utsiktspunktet Ulåsen, 96 m o h!

Her kan sjøen skimtes, og en kan se myyyye av Larvik-byen!

Idag har jeg en utfordring til deg….. delta på rockesokk 2021…..! En markering av FN’s dag for alle med Downs syndrom!

Du rocker ved å ta på deg 2 forskjellige sokker (mine er dessverre ikke så ulike, for jeg skal på tur og må ha ullsokker…..)!

Sokker fordi kromosomene våre ser ut som en rotete sokkeskuff, med noen lange strømper og noen småsokker! Datoen 21.03. fordi Downs syndrom betyr at du har 3 stykk av kromosom nr 21.

Ha en flott rocka dag for mangfoldet! 😘😘

18 kommentarer

Siste innlegg