Nå blir det HVIT JUL!

Nå er det nok mange som jubler, for her går det virkelig mot en hvit jul…. snøen har lavet ned, og det kommer mer ….!

Vakkert blir det….. lyst og fint……!

Alle lyder dempes….. alle spor forsvinner…. vi får blanke ark til årets julefeiring!

Selv drømmer jeg om barmark i jula…..! Snø betyr at is-svuller ikke er synlige, og det er jo skummelt nok…… en må vasse seg fram overalt i skauen…..! Sånn – da har jeg klaga ferdig, og innrømmer at….

Det er flott med bittelitt snø til jul!

❄🌨❄

16 kommentarer
    1. Her hos oss blir det nok grønn jul. Plenen min er fortsatt grønn, og noe snø tror jeg ikke vi får. Glatt har vi det da, så vi må være forsiktige. Det er vakkert med hvit jul. Det lyser virkelig opp. Men ja, det trenger ikke å bli for mye snø sånn egentlig. Men litt hadde vært veldig fint ♥
      Nyt stillheten og alt det lyse og vakre ♥ Klem ♥

    2. Uff og uff, hehe….
      Så fra nyhetene i går at det har kommet snø og var vanskelige kjøreforhold.
      Håper ikke det kommer et korn her…
      Klem..

    3. Fint med snø til jul synes jeg, men det trenger ikke komme mengder 😀
      Vi skal visst få snø her også de neste dagene 😊 God klem ❤

    4. Fantastiske bilder 😀 Her er det nærmere 15 minus, men det meste av snøen regnet bort her i helga, med syndefloden 🙂 Ha en flott dag der i sør 🙂

    5. Vakkert og hvitt <3 Gjerne litt snø i desember..ellers er jeg ikke sååå glad i snø lenger.. Glatt er ikke ok nei … Riktig fin jul til deg og dine <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg