Nå har det gått to år!

Adventstid er også en tid for ettertanke og minner! Idag er det to år siden onkel forlot oss! En spesiell dag for onkel-jenta meg!

Vi var veldig like….. samme humor….prata mye sammen…..! Lo mye, tulla mye…..! Han var alltid så interessert! Her fra en goprat da jeg var ca femten år! Og ja….. jeg har fortsatt lyst til å ringe ham……!

Sprekingen blei 86 år….. ja, han var like sprek nesten til det siste! Humoren var på plass også de siste dagene! De mange minnene er gode….. men savnet enormt stort!

Onkels gård så slik ut for to år siden……

…….slik ser det ut nå……. etter at en dyktig ny eier har totalrenovert huset, plantet bøke-alle og satt opp lykter langs gårdsveien!

Tenker du også ekstra mye i adventstida? Er du også litt ekstra sår da?

Klem ❤

22 kommentarer
    1. Flott onkel du har hatt. Virkelig et flott menneske som gir deg gode minner og mange tanker.
      Jeg tenker egentlig på mennesker jeg savner hele tida. Skulle vært morsomt å få sett inne i huset da 🙂 For er et stilig sted. Klem.

      1. Ja, han var flott <3….. jeg tenker også på mennesker jeg savner helt tida, men kanskje det er ekstra sårt nå rundt jul….. Ja, både jeg og søs ønsker å få komme inn og se – det hadde vært moro! Klem <3

    2. Koselige og gode minner. ❤ Ja, det blir ofte til at minner og tanker kommer sterkere i denne tida. Savnet blir enda sterkere. Vakkert innlegg. God klem 🙂❤

    3. din onkel høres ut som en god mann og det er godt å se att heimen hans blir tatt så godt vare på,særlig for dere som var i familie med ham.Jeg tenker nok litt ekstra i disse tider ja,men heldigvis er det gode tanker eg har

    4. Ingen tvil om at dere hadde et helt spesielt forhold. Så vakkert og sårt beskrevet, men fullt av en god takknemlighet. Advent og Jul gir helt spesielle tanker. Det er jo den tida minner er sterkest og som endres mest opp gjennom et langt liv. Gode tanker og klemmer til deg på denne spesielle dagen <3

    5. Så gode minner du har, da blir det også et savn. Adventstiden har så klart en del minner i seg, men de er ikke såre – mer travle :).

    6. Koselig innlegg med fine minner..skjønner godt du kjenner på savnet <3 Jeg er også ekstra vemodig i førjulstida..pappa døde i desember og mamma på nyttårsaften… <3 Klem til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg