Når jeg først var i siget…..!

Det har vært – og er – mye snakk om vaksinering…. mot covid er hett tema nå….! Jeg tar ikke opp kampen for eller imot, jeg vet fortsatt ikke hva som var – eller er – lurt! Begge mine gullunger sliter fortsatt med bivirkninger som ikke er greie…. jeg har tatt mine 3 doser, men…..!

Når jeg først var i siget, så bestemte jeg meg for å ta flått-vaksine også! Har tenkt på det ei stund – jeg er MYE i skauen, og jeg ferdes mest i “flått-områdene” Vestfold, Telemark, Agder….! En investering i framtidig trygghet, tenker jeg….! Flåtten er en skummel type!

Igår fikk jeg første av tre doser…… og etter dem får det virkelig være nok vaksinering for ei laaaang stund!

😘😘

14 kommentarer
    1. Det er ikke så enkelt dette vaksinegreiene. Jeg velger å stole på de som har mer greie på det enn meg, så 3 doser tatt.
      Og det er nok lurt å ta flåttvaksine når du er så mye i skogen. Mannen min har hatt borrelåser ganger, og burde nok også tatt den vaksinen etterhvert 🙂
      Stilig iskunst 😀 God klem ❤

      1. Nei, det er ikke enkelt – jeg valgte også det….. men det har vært tøft å være mamma med de bivirkningene på ungane….! Flåttvaksine tror jeg er lurt altså! Tusen takk – klemmer <3

    2. WOW så nydelig bilde ! Har tatt to doser og skal ta den tredje..men veldig usikker på hva som er lurt jeg også.. Flåttvaksine er nok veldig lurt for deg som “vanker”i skogen… Klem <3

    3. Nyyydelig bilde <3 Ja når det kommer til vaksine, må man bare gjøre det som føles rett..og som sikkert de fleste har fått med seg nå, er jeg totalmotstander av hurtigvaksiner..og særlig når de kommer på løpende bånd i flertall..
      Men flåttvaksine høres lurt ut, da..for som du sier – det er jo i de typiske områda du beveger deg.
      Ha en flottersfin lørdagskveld.. Klemz <3

    4. Ja, vaksiner må til for det ene og det andre. Jeg har også vurdert den flåttgreia. Men den vaksina der tar jo ikke alt av flåttproblemer heller? Vet de har hatt sånt vaksinasjonsprogram i Østerrike og Sveits i mange år. TBE heter vel det du da blir vaksinert mot. Men den hjelper jo ikke mot Borrelia. Det har jeg hatt, og jeg skulle ønske vi kunne vaksinere oss mot det. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg