Nedlagt og avviklet!

Som et spøkelsesbygg står det der – med tomme rom!

Et google-søk viser at bedriften blei avviklet for ti år siden! Ingen konkurs… kun en nedleggelse!

På den store tomta står det igjen masse forskjellig….. sammen med voksende busker og trær som tar over området!

Ved innkjørsla står denne korpulente typen… med mage og caps…..!

Tankene flyr……. en gang var nok dette en viktig hjørnestein på stedet…. en viktig arbeidsplass for mange……! Lurer på hvorfor det gikk som det gjorde….!

🙄🙄

10 kommentarer
    1. Dette blir en gedigen søppelplass spør du meg. Burde være et firma som tar og sanerer dette og sletter det med jorda og plukker det fra hverandre bit for bit og sorterer og går til gjenbruk det som kan! Slik bør det ikke være i 2021!
      Det er firmaer som tar seg av slikt i dag! Håper virkelig tanken under bensinpumpa er fjernet tidligere.
      Unnskyld meg, men her kjente jeg at jeg ble provosert!

        1. ❤️ Du jakter på motiv.. Det vet jeg. Men de andre der ute som ikke har gjort jobben sin. De ble jeg trøtt på. Nede på jobben hos oss så er det regime på søppel og håndtering av dette. Vet du. Jeg hadde en liten miniboks med makrell i tomat. Da den var tom ante jeg ikke helt hva jeg skulle gjøre. Gå helt ned i kantina med den og skylle den og putte den i rett boks gadd jeg ikke. Puttet den i sekken jeg… Hehe..

    2. desverre er det mange bedrifter som avikler og byggene står der bare og blir over år spøkelsesbygg ,men noen birde alikavel ta tak og rydde løsøre som ligger på utsiden for det er ikke så vakkert akkurat

    3. Det er trist når bedrifter legges ned på den måten, og mange ganger er det heller ikke på grunn av økonomi heller. Hva slags bedrift var dette, hva produserte de?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg