Noe å huske på….!

Sannelig ikke så dum, denne her!

Greit med en påminnelse i ny og ne!

😉

6 kommentarer
    1. Jeg er ikke så veldig gammel enda, men sannelig er jeg ganske svak for tiden, så skal nok huske på det ja 😉
      Har forsøkt med kaffe, men kanskje den var for svak? 😉
      Jeg drikker nå ikke svart kaffe da. Min kaffe må være tilsatt melk og noe søtt helst. Altså kaffe latte og forskjellige sånne drikker. Og alltid enkel 😉 Så jeg liker nok kaffen litt svak ja 😉

      1. Hihi, nei vi er ikke gamle, men….! Altfor sterk kaffe er ikke ok – jeg drikker mest svart, men når jeg fyller CircleK-koppen for å dra på bobiltur, er det alltid kaffe med melk! klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg